Opcje przeglądania

Cena

  • od do

Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników

System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 41 984,69 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

34 133,89 €
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 16 562,44 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

13 465,40 €
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 20 120,99 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

16 358,53 €
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 15 649,48 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

12 723,16 €
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 19 028,50 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

15 470,33 €
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 13 951,71 €
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

11 342,86 €
szt.
zobacz więcej
Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Grandstream
Cena: 10 218,75 € ($10,900.00)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

8 307,93 €

netto:

($8,861.79)
szt.
zobacz więcej

Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?

Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium