Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników
netto:
34 133,89 €netto:
13 465,40 €netto:
16 358,53 €netto:
12 723,16 €netto:
15 470,33 €netto:
11 342,86 €netto:
8 307,93 €netto:
($8,861.79)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.