Opcje przeglądania

Cena

  • od do

Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników

System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 201 526,51 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

163 842,69 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 79 499,71 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

64 633,91 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 96 580,73 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

78 520,92 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 75 117,52 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

61 071,15 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 91 336,82 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

74 257,58 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 66 968,22 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

54 445,71 zł
szt.
zobacz więcej
Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Grandstream
Cena: 49 050,00 zł ($10,900.00)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

39 878,05 zł

netto:

($8,861.79)
szt.
zobacz więcej

Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?

Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium