Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak dobrać słuchawki?

Producenci
Wyprzedaż
Planet GS-5220-48T4X
Planet GS-5220-48T4X
4 711,41 zł 4 237,38 zł ($1,140.00) 3 830,41 zł 3 445,02 zł ($926.83)
szt.
Yealink SIP-T23G
Yealink SIP-T23G
589,00 zł 280,00 zł 478,86 zł 227,64 zł
szt.
AVer VC322
AVer VC322
3 685,00 zł 2 999,00 zł 2 995,93 zł 2 438,21 zł
szt.
5 problemów, które VoIP rozwiązuje w komunikacji biznesowej 0

Sieć komunikacyjna jest podstawą każdej operacji biznesowej. Może to budować lub spowolnić produktywność pracowników, wydajność codziennych operacji i ogólną współpracę w organizacji. W związku z tym wiele zależy od tego, w jaki sposób się komunikujemy, dlatego nic dziwnego, że tak wiele firm decyduje się na wdrażanie VoIP.


Oto pięć najczęstszych problemów, jakie integracja systemu VoIP może rozwiązać w komunikacji biznesowej.


VoIP obniża koszty komunikacji

Tradycyjne sieci PSTN mogą naprawdę dużo kosztować, gdy są często używane przez firmę. Jest to szczególnie ważne w przypadku firm, które polegają na częstych połączeniach międzynarodowych. VoIP wykorzystuje sieci IP w celu nawiązywania i wykonywania połączeń, co zmniejsza miesięczne koszty komunikacji. Firmy, które często wybierają dalekie odległości, będą miały największy wpływ na oszczędności.

 

Koniec z niemożliwym do adaptacji i odpornym zarządzaniem siecią

Starsze systemy są nieporęczne, wymagają intensywnego zarządzania infrastrukturą i konserwacji oraz są sztywne, jeśli chodzi o skalowanie w górę lub w dół. Ponieważ VoIP działa w ramach już istniejącej sieci internetowej, fizyczna konfiguracja systemu jest nieinwazyjna i szybka. Ponadto urządzenia VoIP są połączone za pośrednictwem sieci LAN, co oznacza, że konfigurowanie i zarządzanie siecią można łatwo przeprowadzić za pośrednictwem interfejsu z poziomu dowolnego komputera w sieci. Nie zawsze łatwo jest przewidzieć, jak firma zmieni się w miarę upływu czasu. VoIP można łatwo dostosować poprzez funkcje i integracje, a także szybko dodać lub usunąć dodatkowe linie SIP.

 

Dodaj integracja systemów statycznych

Inną dużą zaletą połączeń VoIP jest ich integracja z aplikacjami biznesowymi. Połączenia wychodzące i przychodzące można łatwo połączyć z pulpitem użytkownika i systemami CRM lub ERP w celu wyświetlenia klientów. Wiadomości głosowe i faksy przychodzące można również ustawić, aby przejść do określonych wiadomości e-mail na podstawie rozszerzenia. Aplikacje typu softphone i CTI (integracja telefonii komórkowej) zwiększają wydajność użytkowników dzięki aplikacji komputerowej, z której użytkownicy mogą wykonywać połączenia i w pełni nimi zarządzać.

 

Obsługa wsparcia hybrydowego

Koszt początkowy zupełnie nowego systemu telefonicznego może z pewnością być czymś, co odstrasza klientów. Na szczęście przejście analogowych sieci komunikacyjnych do sieci VoIP może odbywać się powoli. Dzięki bramkom i analogowym adapterom telefonicznym klienci mogą chronić swoje obecne inwestycje, wykorzystując istniejące punkty końcowe, jednocześnie korzystając z oszczędności i funkcjonalności, jakie VoIP zapewnia w firmie.

 

Autonomiczna sieć dzięki ujednoliconej komunikacji

Największą zaletą VoIP jest ujednolicona komunikacja. Bezpośrednim rezultatem przesyłania całej komunikacji za pośrednictwem sieci IP jest umożliwienie firmie połączenia i zintegrowania współpracy. VoIP umożliwia użytkownikom zdalną pracę w bardziej efektywny sposób, zapewnienie bezpieczeństwa dzięki dostępowi IP i dostępowi do obiektów, wizualną współpracę z punktami końcowymi konferencji i rozwiązaniami chmurowymi, podgląd statusu współpracowników, a najlepsze jest to, że wszystkie te korzyści integrują się razem w sprawne rozwiązanie komunikacyjne.

 

VoIP jest coraz popularniejszym rozwiązaniem dla firm, ale niektórzy klienci nadal niechętnie decydują się na zmianę. Podkreślenie typowych problemów analogowych, które rozwiązuje VoIP, pomoże klientowi dokonać zmiany i zamknąć umowę.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl