Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak dobrać słuchawki?

Producenci
Wyprzedaż
Gigaset S650H PRO
Gigaset S650H PRO
349,00 zł 290,00 zł 283,74 zł 235,77 zł
szt.
Gigaset R650H PRO
Gigaset R650H PRO
499,00 zł 425,00 zł 405,69 zł 345,53 zł
szt.
Gigaset SL750H PRO
Gigaset SL750H PRO
449,00 zł 399,00 zł 365,04 zł 324,39 zł
szt.
Telefonia VoIP – nowoczesna komunikacja w firmie 0

Telefonia VoIP – nowoczesna komunikacja w firmie

Wizualnie przypomina korzystanie z tradycyjnego telefonu stacjonarnego. Daje jednak więcej możliwości wygodnej, ekonomicznej, a przede wszystkim sprawnej komunikacji. Telefonia VoIP to nowoczesna technologia - alternatywa dla tradycyjnych połączeń i wsparcie dla komunikacji GSM/LTE.

 

Czym jest telefonia VoIP?

VoIP to skrót od Voice over Internet Protocol i oznacza tyle co „głos przesyłany przez internet”. Usługa ta umożliwia połączenia głosowe dzięki dostępowi do internetu bez konieczności wykorzystania nadajników naziemnych. Połączenia są przesyłane cyfrowo, a tym samym bez skomplikowanej infrastruktury: bez potrzeby przyłączenia telefonu stacjonarnego do sieci, kładzenia przewodów oraz montowania nadmiarowego gniazdka telefonicznego. 

Niezbędne w telefonii VoIP

Do korzystania z telefonii VoIP wystarczą:

  • łącze internetowe (wystarczy LTE),
  • wykupienie usługi VoIP (podobnego do abonamentu telefonicznego – skorzystaj z oferty dla klienta biznesowego TUTAJ),
  • telefon (biurowy, bezprzewodowy, lub analog poprzez bramka VoIP)
  • sieć LAN lub WLAN(wybrane modele np. Grandstream WP820 WiFi)

 

 

Telefonia internetowa VOIP (1 konto SIP) - No limit za 45 zł/m-c

Telefonia internetowa VOIP (1 konto SIP) - No limit za 45 zł/m-c

 

 

Funkcje telefonu VoIP

Wykorzystywany w telefonii VoIP sprzęt z wyglądu przypomina dobrze telefon stacjonarny: ta sama klawiatura, te same funkcje połączeń, tryb głośnomówiący i poczta głosowa. Pozwala on jednak na dużo więcej. Działanie telefonii VoIP jest oparte na kontach użytkowników oraz adresach SIP i połączeniu internetowym, a to oznacza, że można w tym samym czasie przyjmować kilka połączeń i w każdym momencie przełączać się między rozmówcami. To zaleta, której nie posiadają tradycyjne telefony stacjonarne, które poprzez wykorzystanie konkretnego numeru przypisanego do linii telefonicznej umożliwiają prowadzenie w danym momencie tylko jednej rozmowy. Dodatkowo przy nowych realizacjach oszczędzasz tysiące zł budując wyłącznie sieć LAN na której skorzystasz z telefonów.

Warto przyjrzeć się szerokim funkcjom, które oferują telefony VoIP. I tak na przykład Yealink SIP-T27G zapewnia m.in. sześć kont SIP, trójstronną konferencję i grupowe odsłuchiwanie. Bezprzewodową komunikację zapewnia VoIP Yealink SIP-W52P gwarantujący pracę dla pięciu kont VoIP, do czterech jednoczesnych połączeń i trójstronną konferencję.

 

Yealink W52P DECT

Yealink SIP-W52P

 

Charakter firmy wpływa na decyzję o modelu telefonów wykorzystywanych do kontaktów: osoby prywatne i małe biura stawiają na telefony bezprzewodowe, które charakteryzują się dużym zasięgiem i wytrzymałą baterią oraz dodatkowymi funkcjami, a sekretariaty, infolinie, call center wybierają telefony biurowe.

Wszystkie modele są łatwe w montażu i nie wymagają dodatkowego wsparcia specjalistycznego. Pamiętaj jednak, że kupując telefon w voip24sklep.pl, chętnie pomożemy Tobie realizując konfigurację sprzętu w sieci. Zapraszamy do kontaktu pod numerem tel. 525 118 279 lub mailowo: handel@voip24sklep.pl.

 

Bramki VoIP

Jeśli chcesz korzystać z podstawowych funkcji telefonii VoIP, używając do tego swojego analogowego telefonu, niezbędne będzie urządzenie telekomunikacyjnego: bramka VoIP. To solidny, cichy i łatwy w montażu sprzęt. Jego przykładem jest dwuportowy adapter Cisco SPA112, który nie tylko przesyła głos i dane, ale również zapewnia typowe funkcje telefonu: identyfikuje dzwoniącego, zapewnia połączenie oczekujące i pocztę głosową. Korzystanie z bramki VoIP oznacza dla firmy oszczędność i wygodę.

 

Cisco SPA112

Cisco SPA112

 

 

Telefonia VoIP – dla kogo?

Integracja sieci komputerów i telefonów, niższe rachunki, a także możliwość korzystania z telefonów, które ma się już w posiadaniu to najważniejsze zalety telefonii VoIP. Korzystają więc z niej zarówno duże firmy i instytucje publiczne, jak i mniejsze przedsiębiorstwa.

 

Ile kosztuje telefonia VoIP?

Rozmowy w ramach telefonii VoIP są dużo tańsze. Wykonywanie połączeń na terenie kraju to koszt zaledwie kilku groszy, a rozmowy w zasięgu jednej sieci są zawsze darmowe. Połączenia międzynarodowe wypadają bardzo korzystnie na tle innych ofert. Korzystając z tej technologii, płaci się jedynie za wykonane rozmowy, a abonament to np. 1 zł netto. W miesięcznym rozrachunku można naprawdę sporo zaoszczędzić.

 

VoIP – rozwiązanie dla Ciebie?

Zastanawiasz się, czy telefonia VoIP to dobre rozwiązanie dla Twojego domu lub firmy? Kalkulujesz liczbę wykonywanych połączeń i koszty? Chcesz upewnić się, czy łącze internetowe zapewni rozmowy wysokiej jakości? Zastanawiasz się, jaki sprzęt wybrać? Specjaliści voip24sklep.pl odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą wybrać najlepsze rozwiązania. Na klientów biznesowych, którzy nie korzystali jeszcze z centrali telefonicznej, a chcą wdrożyć telefonię VoIP, czeka specjalna oferta, poznaj szczegóły TUTAJ. Skontaktuj się z nami, korzystając z formularza, napisz (bok@voip24sklep.pl) lub zadzwoń (52 511 01 60).

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl