Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak dobrać słuchawki?

Producenci
Wyprzedaż
Nista IP39-40PC/AC
Nista IP39-40PC/AC
3 538,50 zł 2 794,81 zł ($699.00) 2 876,83 zł 2 272,20 zł ($568.29)
szt.
FANVIL I30S
FANVIL I30S
1 499,00 zł 1 199,00 zł 1 218,70 zł 974,80 zł
szt.
Gigaset DE310 IP PRO
Gigaset DE310 IP PRO
449,00 zł 159,90 zł 365,04 zł 130,00 zł
szt.
Telefonia VoIP – nowoczesna komunikacja w firmie 0

Telefonia VoIP – nowoczesna komunikacja w firmie

Wizualnie przypomina korzystanie z tradycyjnego telefonu stacjonarnego. Daje jednak więcej możliwości wygodnej, ekonomicznej, a przede wszystkim sprawnej komunikacji. Telefonia VoIP to nowoczesna technologia - alternatywa dla tradycyjnych połączeń i wsparcie dla komunikacji GSM/LTE.

 

Czym jest telefonia VoIP?

VoIP to skrót od Voice over Internet Protocol i oznacza tyle co „głos przesyłany przez internet”. Usługa ta umożliwia połączenia głosowe dzięki dostępowi do internetu bez konieczności wykorzystania nadajników naziemnych. Połączenia są przesyłane cyfrowo, a tym samym bez skomplikowanej infrastruktury: bez potrzeby przyłączenia telefonu stacjonarnego do sieci, kładzenia przewodów oraz montowania nadmiarowego gniazdka telefonicznego. 

Niezbędne w telefonii VoIP

Do korzystania z telefonii VoIP wystarczą:

  • łącze internetowe (wystarczy LTE),
  • wykupienie usługi VoIP (podobnego do abonamentu telefonicznego – skorzystaj z oferty dla klienta biznesowego TUTAJ),
  • telefon (biurowy, bezprzewodowy, lub analog poprzez bramka VoIP)
  • sieć LAN lub WLAN(wybrane modele np. Grandstream WP820 WiFi)

 

 

Telefonia internetowa VOIP (1 konto SIP) - No limit za 45 zł/m-c

Telefonia internetowa VOIP (1 konto SIP) - No limit za 45 zł/m-c

 

 

Funkcje telefonu VoIP

Wykorzystywany w telefonii VoIP sprzęt z wyglądu przypomina dobrze telefon stacjonarny: ta sama klawiatura, te same funkcje połączeń, tryb głośnomówiący i poczta głosowa. Pozwala on jednak na dużo więcej. Działanie telefonii VoIP jest oparte na kontach użytkowników oraz adresach SIP i połączeniu internetowym, a to oznacza, że można w tym samym czasie przyjmować kilka połączeń i w każdym momencie przełączać się między rozmówcami. To zaleta, której nie posiadają tradycyjne telefony stacjonarne, które poprzez wykorzystanie konkretnego numeru przypisanego do linii telefonicznej umożliwiają prowadzenie w danym momencie tylko jednej rozmowy. Dodatkowo przy nowych realizacjach oszczędzasz tysiące zł budując wyłącznie sieć LAN na której skorzystasz z telefonów.

Warto przyjrzeć się szerokim funkcjom, które oferują telefony VoIP. I tak na przykład Yealink SIP-T27G zapewnia m.in. sześć kont SIP, trójstronną konferencję i grupowe odsłuchiwanie. Bezprzewodową komunikację zapewnia VoIP Yealink SIP-W52P gwarantujący pracę dla pięciu kont VoIP, do czterech jednoczesnych połączeń i trójstronną konferencję.

 

Yealink W52P DECT

Yealink SIP-W52P

 

Charakter firmy wpływa na decyzję o modelu telefonów wykorzystywanych do kontaktów: osoby prywatne i małe biura stawiają na telefony bezprzewodowe, które charakteryzują się dużym zasięgiem i wytrzymałą baterią oraz dodatkowymi funkcjami, a sekretariaty, infolinie, call center wybierają telefony biurowe.

Wszystkie modele są łatwe w montażu i nie wymagają dodatkowego wsparcia specjalistycznego. Pamiętaj jednak, że kupując telefon w voip24sklep.pl, chętnie pomożemy Tobie realizując konfigurację sprzętu w sieci. Zapraszamy do kontaktu pod numerem tel. 525 118 279 lub mailowo: handel@voip24sklep.pl.

 

Bramki VoIP

Jeśli chcesz korzystać z podstawowych funkcji telefonii VoIP, używając do tego swojego analogowego telefonu, niezbędne będzie urządzenie telekomunikacyjnego: bramka VoIP. To solidny, cichy i łatwy w montażu sprzęt. Jego przykładem jest dwuportowy adapter Cisco SPA112, który nie tylko przesyła głos i dane, ale również zapewnia typowe funkcje telefonu: identyfikuje dzwoniącego, zapewnia połączenie oczekujące i pocztę głosową. Korzystanie z bramki VoIP oznacza dla firmy oszczędność i wygodę.

 

Cisco SPA112

Cisco SPA112

 

 

Telefonia VoIP – dla kogo?

Integracja sieci komputerów i telefonów, niższe rachunki, a także możliwość korzystania z telefonów, które ma się już w posiadaniu to najważniejsze zalety telefonii VoIP. Korzystają więc z niej zarówno duże firmy i instytucje publiczne, jak i mniejsze przedsiębiorstwa.

 

Ile kosztuje telefonia VoIP?

Rozmowy w ramach telefonii VoIP są dużo tańsze. Wykonywanie połączeń na terenie kraju to koszt zaledwie kilku groszy, a rozmowy w zasięgu jednej sieci są zawsze darmowe. Połączenia międzynarodowe wypadają bardzo korzystnie na tle innych ofert. Korzystając z tej technologii, płaci się jedynie za wykonane rozmowy, a abonament to np. 1 zł netto. W miesięcznym rozrachunku można naprawdę sporo zaoszczędzić.

 

VoIP – rozwiązanie dla Ciebie?

Zastanawiasz się, czy telefonia VoIP to dobre rozwiązanie dla Twojego domu lub firmy? Kalkulujesz liczbę wykonywanych połączeń i koszty? Chcesz upewnić się, czy łącze internetowe zapewni rozmowy wysokiej jakości? Zastanawiasz się, jaki sprzęt wybrać? Specjaliści voip24sklep.pl odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą wybrać najlepsze rozwiązania. Na klientów biznesowych, którzy nie korzystali jeszcze z centrali telefonicznej, a chcą wdrożyć telefonię VoIP, czeka specjalna oferta, poznaj szczegóły TUTAJ. Skontaktuj się z nami, korzystając z formularza, napisz (bok@voip24sklep.pl) lub zadzwoń (52 511 01 60).

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl