Yealink RoomPanel

Yealink RoomPanel

Yealink RoomPanel (źródło: yealink.com)

 

Yealink RoomPanel to jedno z dedykowanych urządzeń Microsoft Teams, który pozwala na wyświetlanie szczegółów spotkania zaplanowanego poprzez kalendarz Teams lub Outlook 365. Działa trochę jak wokanda, przy czym jest zgrabniejszy, bardziej kompatybilny i ogólnie bardziej przyjazny użytkownikowi. Jego dotykowy panel umożliwia również rezerwację dostępnego pokoju na miejscu oraz wskazanie aktualnego stanu pokoju.

  • 8 calowy ekran dotykowy, powłoka przeciw odciskom palców, wielopunktowy dotyk
  • oryginalna aplikacja Microsoft Teams
  • pasek ledowy z żywymi barwami
  • automatyczne dopasowywanie jasności wyświetlacza
  • wspiera zarówno DC jak i PoE
  • wbudowany modem WiFi i Bluetooth
  • łatwy i elastyczny montaż, na każdej powierzchni
  • zarządzanie zdalne

 

Zaraz po uruchomieniu aktywuje się czujnik zbliżeniowy, który automatycznie wybudza ekran gdy tylko podejdzie do niego użytkownik. Jest on również wrażliwy na światło i sam reguluje jasność wyświetlacza odpowiednio do zmieniających się warunków oświetlenia. Kolor podświetlenia bocznych ścianek, już z daleka poinformuje nas o stanie zajętości interesującej nas salki. (bez potrzeby wchodzenia czy pukania). Widzimy kalendarz z zaplanowanymi spotkaniami i ich najważniejszymi punktami. Jednym dotknięciem możemy zarezerwować termin na nasze spotkanie.

 

 

Yealink RoomPanel

Yealink RoomPanel (źródło: yealink.com)

 

 

Yealink RoomPanel połączony z kalendarzami daje możliwość podglądu i rezerwacji salek również zdalnie, co jest szczególnie ważne w trybie pracy zdalnej lub łączonej. Poprawia to również efektywność wykorzystania ograniczonych przestrzeni roboczych. To dedykowane i kompaktowe urządzenie pozwala pracownikom szybko znaleźć odpowiednie zarezerwowane sale lub te dostępne do zarezerwowania na miejscu.

 

Yealink RoomPanel to nie tylko szereg ułatwień dla użytkowników, również działy IT będą zadowolone z jego użytkowania ze względu na możliwość zdalnego zarządzania urządzeniami za pośrednictwem platform w chmurze. mają możliwość łatwego monitorowania aktywności w każdej przestrzeni spotkań oraz zarządzania i diagnozowania wszelkich problemów, które mogą wystąpić. To wszystko możliwe jest za pośrednictwem Microsoft Teams Admin Center lub usługi zarządzania chmurą Yealink.

 

Producent daje możliwość zamontowania tabletu w betonie, cegle, szkle lub drewnie, a dzięki opcjonalnym wspornikom i taśmom, urządzenie można przechylić pod wygodnym kątem, lub ustawić równolegle do czytającego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium