Opis
Centrala telefoniczna IP 3CX Phone system SMALL BUSINESS EDITION 20 Users - Annual
3CX to solidny, w pełni wyposażony system komunikacji, który pozwala komunikować się ze współpracownikami i klientami - zawsze i wszędzie.
Oto zestawienie powodów, dla których 3CX Small Business jest rozwiązaniem dla Twojej firmy:
- Telefonia: Klient webowy i aplikacje mobilne do pracy zdalnej
- Wideo: Dołączone do systemu, żadne dodatki nie są potrzebne
- Czat na żywo: Rozmawiaj z klientami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem swojej strony internetowej lub WhatsApp!
- SMS: pozwól swoim klientom na natychmiastową interakcję z Tobą
- Niski koszt: oszczędzaj na rachunkach telefonicznych, dodatkach i sprzęcie
- Elastyczność: zachowaj swoje numery, wybierz telefony i dostawcę
- Bezpieczeństwo: 3CX zawiera zaawansowane funkcje bezpieczeństwa
- Wspierany przez dostawcę, wspierany przez nas
- 600 000+ klientów na całym świecie
Już dziś możesz wypróbować w pełni wyposażony system 3CX!
Nasz zespół chętnie udzieli Ci szybkiego demo i odpowie na wszelkie pytania!
Aplikacje i funkcje 3CX
3CX pozwala zabrać ze sobą konto abonenckie, gdziekolwiek jesteś. Dzięki aplikacjom na Androida, iOS, przeglądarkom internetowym i systemowi Windows masz gwarancję, że będziesz na bieżąco, zawsze i wszędzie. Co więcej, klienci mogą natychmiast skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny dzięki integracji 3CX Live Chat i WhatsApp.
Aplikacje 3CX na urządzenia z systemem Android i iOS
- Dzwoń i odbieraj połączenia z dowolnego miejsca
- Wideokonferencje
- Wiadomości błyskawiczne i czat
- Odpowiadaj na wiadomości WhatsApp
- Połączenia konferencyjne
- Darmowe rozmowy VoIP ze smartfona
- Szyfrowane i bezpieczne
Przyjazny dla użytkownika klient przeglądarkowy / aplikacja komputerowa
- Pracuj z dowolnego miejsca — wielofunkcyjna aplikacja internetowa z wbudowanymi funkcjami UC
- Dzwoń z przeglądarki, steruj telefonem IP lub smartfonem
- Odpowiadaj na zapytania klientów z czatu na żywo, WhatsApp i SMS-ów z jednego interfejsu
- Wideokonferencje jednym kliknięciem
- Natywna aplikacja komputerowa do połączeń
- Uruchamiaj połączenia bezpośrednio z CRM
- Bezproblemowa integracja z platformą Microsoft 365
- Zobacz status swoich kolegów
3CX Live Chat: komunikacja z klientem na wyższym poziomie
- Rozmawiaj z klientami na swojej stronie
- Utwórz kolejki czatu
- Odpowiedz od klienta internetowego lub aplikacji 3CX
- Przenieś czaty do innych członków zespołu
- Zmień czat w rozmowę lub film jednym kliknięciem
- Dostępne raportowanie czatu
- Funkcja monitorowania czatu dla menedżerów!
- Zarządzaj wiadomościami WhatsApp bezpośrednio z jednej platformy
- Wiadomości są rejestrowane, aby żadna odpowiedź nie naruszała zasad firmy
- Pracownicy nie muszą podawać swoich osobistych numerów WhatsApp
- Rozmowy na czacie są rejestrowane centralnie
- Wiadomości WhatsApp mogą być wysyłane do kolejki agentów w celu współdzielenia obciążenia
Wysyłaj i odbieraj biznesowe wiadomości SMS/MMS
- Wysyłaj SMS-y/MMS-y do swoich klientów
- Kieruj SMS-y do wielu agentów, aby żadna wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi
- Zachowaj prywatne numery telefonów komórkowych
- Bezpłatnie dla maksymalnie 250 uczestników
- Inicjuj jednym kliknięciem
- Wdzwoń się do wideokonferencji
- Stwórz jako konferencję lub webinarium
- Pomoc za pomocą zdalnego sterowania umożliwiająca szybkie i łatwe rozwiązywanie problemów
- Wstępnie przesyłaj pliki PDF przed spotkaniami
- Zawiera tablicę
- Udostępnij swój ekran
- Narzędzie do ankiety
- Nagraj swoje filmy
- Zawiera czat
Call & Contact Center 3CX
Dzięki 3CX zyskujesz zaawansowane funkcje call center. Zwiększ obsługę klienta, sprzedaż, zwiększ produktywność i oferuj wsparcie dzięki technologii contact center 3CX.
- Switchboard i Wallboard
- Raportowanie Call Center – aktywność użytkowników, kolejka zespołu, SLA i wiele więcej!
- Strategie kolejkowania i statystyki w czasie rzeczywistym – round robin, polowanie na trójki i nie tylko
- Monitorowanie połączeń i czatu dostępne dla menedżerów
- Integracja z Microsoft 365
- Integracja CRM z popularnymi CRM – Salesforce, Freshdesk i nie tylko
- 3CX CRM API do opracowania własnej integracji CRM
- Nagrania rozmów
- Gorące biurko
- Twórz własne przepływy połączeń za pomocą 3CX CFD
Bezpieczeństwo i kopia zapasowa
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo VoIP, 3CX wyznacza standardy. Wbudowane funkcje bezpieczeństwa 3CX zostały opracowane wyłącznie w celu ochrony systemu PBX przed atakami.
- Zwiększona bezpieczna konfiguracja serwera WWW
- Automatyczne wykrywanie i czarna lista narzędzi ataku SIP
- Globalna lista zablokowanych adresów IP jest automatycznie aktualizowana dla uczestniczących PBX
- Ruch do aplikacji 3CX jest szyfrowany przez tunel 3CX
- Ruch głosowy jest szyfrowany przez SRTP
- Automatyczne generowanie i zarządzanie certyfikatami SSL
- Ocena A+ Qualys labs i ocena A Immunilabs
- Automatyczne tworzenie kopii zapasowych
- Szyfrowanie między przeglądarką a witryną zapewniane przez HTTPS
- Ogranicz dostęp do konsoli zarządzania 3CX w oparciu o IP
Korzystając z Call Flow Designer 3CX, możesz skutecznie, wydajnie i znacznie szybciej obsługiwać połączenia przychodzące. Oto tylko kilka przykładów, jak 3CX może poprawić obsługę klienta:
- Kierowanie połączeń w oparciu o uwierzytelnianie klienta
- Automatyczny dialer wychodzący
- Harmonogram oddzwonień
- Uwierzytelnianie kartą kredytową
- Zamówienia telefoniczne
- Ankiety
- Automatyczna zamiana tekstu na mowę i zamianę mowy na tekst w 120 językach
Integracja 3CX CRM może poprawić satysfakcję klientów, zwiększyć produktywność pracowników i zaoszczędzić czas. Obsługuje wszystkie główne systemy CRM, w tym Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot i nie tylko!
W ten sposób może Ci pomóc:
- Dziennik połączeń
- Tworzy nowy rekord klienta dla nowych numerów
- Oszczędza czas agentów na szukaniu
- Dziennik czatu podczas korzystania z 3CX Live Chat
- Rejestrowanie połączeń w rekordach CRM - nawet podczas korzystania z aplikacji 3CX!
Moduł hotelowy 3CX umożliwia świadczenie wysokiej jakości usług bez kosztów. Moduł Hotelowy jest zoptymalizowany pod kątem komunikacji wewnętrznej i gościnnej dzięki takim funkcjom jak:
- Zameldowanie/wymeldowanie Gości
- Ustawia rozszerzenie zgodne z nazwiskiem gościa
- Rozliczanie połączeń zewnętrznych
- Planowanie budzenia
- Blokowanie połączeń zewnętrznych w wolnych pokojach
Porównanie central
3CX VS
![]() |
![]() |
![]() |
Kliknij tutaj, aby pobrać |
Różnice pomiędzy wersją STANDARD a PROFESSIONAL a ENTERPIRSE [ENG] |
Opinie o produkcie (0)