Opis
Audyt Komunikacyjny
Audyt komunikacyjny- polega na systematycznym, powtarzalnym badaniu wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych. Wewnętrzne działania to te które Twoja organizacja procesuje między działami Firmy, między pracownikami lub między urządzeniami w Firmie. Zewnętrzna część komunikacji opiera między innymi na połączeniach telefonicznych od klientów i do klientów, z partnerami podwykonawcami a także z serwerem który Twoja Firma kupiła w chmurze (cloud). Może działania związane z wdrożeniem RODO wymagją serwer VPN lub szyfrowania danych. Zapytaj naszego specjalistę już dziś
Zadzwoń 525 065 570 lub napisz wiadomość: handel@voip24sklep.pl
Co może Ci dać skorzystanie z tej usługi?
Audyt komunikacyjny pozwala zdefiniować zatory oraz szkodliwy szum informacyjny. Poznanie przyczyn problemu z pewnością pomoże go rozwiązać, a co za tym idzie poprawi komunikacje, zwiększy przychody Firmy i ograniczy kosztowne błędy.
Nasz audyt komunikacyjny jest to działanie polegające na wszechstronnej analizie biznesowo- technicznej infrastruktury, kanałów komunikacji. Być może masowa wysyłka SMS pomoże w Twoim biznesie? Nie czekaj sprawdź.
Usługa polega na wypełnieniu krótkiej ankiety oraz spotkaniu z naszym specjalistą, każdy audyt kończy się raportem.
Więcej informacji pod nr: 525 065 570 lub napisz handel@voip24sklep.pl
Opinie o produkcie (0)