Datera Call-eX Cloud

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 23,37 zł 23.37
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 19,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy



ilość - +
Zyskujesz 0 pkt [?]
Producent: Datera
Kod produktu: D5E9-891F2
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
sprawdź formy dostawy

Opis

DATERA Call-eX Cloud

to hostowana centrala telefoniczna IP PBX, która pozwala na proste stworzenie infrastruktury telekomunikacyjnej opartej na sieci IP. Oprócz typowych funkcjonalności dla centrali telefonicznej IP PBX, usługa pozwala na korzystanie z aplikacji dedykowanych dla Call Center, Contact Center oraz IVR. W ramach usługi oferowana jest możliwość nawiązywania i odbierania połączeń głosowych VoIP do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych na całym świecie. Połączenia są realizowane w technologii VoIP z wykorzystaniem protokołu SIP. System jest w pełni zarządzany poprzez interfejs www, który umożliwia użytkownikowi pełną konfigurację systemu oraz diagnozowanie ewentualnych problemów.

 

Call-eX Cloud daje:

Zaawansowane możliwości telekomunikacyjne
Wystarczy dostęp do Internetu, żeby stworzyć w firmie profesjonalny system telekomunikacyjny.

Kompletne rozwiązanie
System gotowy do użytku natychmiast po wdrożeniu. Nie ma potrzeby zakupu fizycznej centrali czy zapewnienia łącza z operatorem telekomunikacyjnym.

Oszczędności
Usługa świadczona jest w modelu Software as a Service: firma nie ponosi wysokich jednorazowych kosztów inwestycyjnych. Także realizacja połączeń telefonicznych za pośrednictwem sieci IP pozwala na wygenerowanie znacznych oszczędności.

Bezpieczeństwo i pełna kontrola
System zabezpieczony przed włamaniami i fraudami. Umożliwia zdefiniowanie adresów IP, z których użytkownicy mogą logować się do systemu czy ustalenia limitów dla każdego z użytkowników.

Pełne wsparcie Biura Obsługi Klienta DATERA
DATERA ofertuje swoim klientom pełne wsparcie doświadczonych i profesjonalnych konsultantów Biura Obsługi Klienta – 24H/7.

 

ZOBACZ BLOG: 5 NAJWAŻNIEJSZYCH FUNKCJI WIRTUALNEJ CENTRALI DLA CONTACT CENTER

 

 Co dostajesz w ramach jednego abonamentu?

  • Numer miejski
  • Numer wewnętrzny
  • Voicemail
  • Moduł IVR wraz z numerem miejskim
  • Wirtualny Faks z numerem miejskim
  • Moduł telekonferencji
  • Intercom
  • Music On Hold
  • Call Pickup
  • Hunt Group
  • Voicemail
  • API i CTI

 

Opłaty aktywacyjne:

  • Opłata aktywacyjna do 30 użytkowników (umowa na czas nieokreślony) - 699,00 zł netto
  • Opłata aktywacyjna do 30 użytkowników (umowa na 12 miesięcy) - 399,00 zł netto
  • Opłata aktywacyjna do 30 użytkowników (umowa na 24 miesiące) - 299,00 zł netto

 *możliwość negocjacji ceny przy większej liczbie użytkowników

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium