Datera Call-eX

Ilość ocen: 1 | 5
Cena: 14 760,00 zł 14760.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 12 000,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy



ilość - +
Zyskujesz 1 470 pkt [?]
Producent: Datera
Kod produktu: FD01-4173B
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
sprawdź formy dostawy

Opis

Ilość kont VoIP: Tyle na ilu użytkowników została wykupiona licencja
System: Windows/Linux
Hosting: Serwer/Wirtualny Serwer
Typ: Programowa na zasadzie licencji
Moduły w cenie licencji: Muzyka na czekanie, Call Pickup, Hunt Group, Call Raiting, Poczta głosowa, API/CTI, IVR, Interkom
Moduły dostępne poza podstawową licencją: Telekonferencje, Kampanie masowe, Kolejkowanie połączeń, SPY Supervisor, USB Key, Wirtualny FAX, Integracja, Nagrywanie połączeń
Ilość jednoczesnych połączeń: Zależna od zakupionej licencji na użytkowników

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Centrala telefoniczna IP PBX Datera Call-eX

to najbardziej zaawansowany produkt Datera wśród rozwiązań abonenckich. Zbudowany od początku w oparciu o technologię VoIP, umożliwia korzystanie z szerokiego wachlarza funkcjonalności, można go łatwo integrować z dowolną infrastrukturą i systemami teleinformatycznymi, jest przyjazny dla instalatorów, administratorów oraz samych użytkowników. Call-eX przeznaczony jest dla przedsiębiorstw i instytucji liczących od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy użytkowników. Idealnie sprawdzi się w firmach wielooddziałowych oraz dynamicznie rozwijających się. Docenią go również firmy, które chcą obniżyć koszty ruchu telekomunikacyjnego przez inteligentne jego kierowanie oraz te, które np. chcą zbudować profesjonalne Call Center i Contact Center, albo zintegrować serwer telekomunikacyjny z innymi systemami teleinformatycznymi.

System DATERA Call-eX

to innowacyjny i nowoczesny serwer telekomunikacyjny o szerokich możliwościach funkcjonalnych i użytkowych. Pozwala on na integrację różnych technologii telekomunikacyjnych: VoIP, ISDN, GSM, PSTN. DATERA Call-eX umożliwia proste stworzenie infrastruktury telekomunikacyjnej opartej na sieci IP jak i szybką integrację z istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną. System DATERA oprócz funkcji centrali IP PABX może również pełnić rolę MEDIA GATEWAY’a dowolnie kierującego (routującego) połączenia pomiędzy różnymi interfejsami (np. SIP – ISDN, SIP-GSM, SIP-SIP). Taka konfiguracja przyczynia się do obniżenia kosztów poprzez terminację ruchu poprzez styki gwarantujące najtańsze połączenia w danych kierunkach numeracyjnych przy czym w dalszym ciągu obsługiwany jest ruch inicjowany z posiadanych dotychczas interfejsów. System komunikuje się z sieciami PSTN, ISDN, GSM za pomocą odpowiednich, fizycznych kart rozszerzeniowych lub bram VoIP.

System DATERA Call-eX oferuje klientowi pakiet usług dodanych w postaci modułów objętych odrębnym licencjonowaniem, rozszerzając tym samym funkcjonalność całego systemu. System jest w pełni zarządzany poprzez interfejs WWW, który umożliwia użytkownikowi pełną konfigurację systemu oraz diagnozowanie ewentualnych problemów

 

Dlaczego Centrala telefoniczna Call-ex?

Administracja przez WWW
Cały system obsłużysz przez panel WWW, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej.

Stacjonarne i chmurowe
Oferujemy Call-eX jako serwer stacjonarny - urządzenie funkcjonujące w siedzibie klienta, jak i usługę chmurową. Centrala Call-eX może zostać też zainstalowana na sprzęcie już posiadanym przez firmę.

Jest skalowalna
Rozbudowa Call-eX jest bardzo prosta – wystarczy po prostu dokupić kolejne licencje dla obsługi większej liczby dzwoniących pracowników.

LCR: zawsze najtańsze połączenie
Funkcja Least Call Routing pozwala wybrać zawsze najtańszą opcję połączenia, np. telefonów komórkowych przez bramkę GSM, zagranicznych przez VoIP.

Wiele funkcji dodatkowych
IVR, masowe wybieranie numerów, nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń – to tylko niektóre funkcje wykorzystywane przez duże korporacje i specjalistów od telemarketingu.

Integracja ze stacją roboczą
Call-eX pozwala na automatyczną konfigurację urządzeń (dzięki funkcji provisioningu) i podłączenie pracowników do sieci z wykorzystaniem konta Active Directory.

 

ZOBACZ BLOG: 5 NAJWAŻNIEJSZYCH FUNKCJI WIRTUALNEJ CENTRALI DLA CONTACT CENTER

 

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium