Opinie o Nas
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Gigaset DE310 IP PRO
Gigaset DE310 IP PRO
449,00 zł 249,00 zł 365,04 zł 202,44 zł
szt.
Akumulator do nianii Luvion Supreme Connect
Akumulator do nianii Luvion Supreme Connect
97,98 zł 82,00 zł 79,66 zł 66,67 zł
szt.

E-shopsys

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 2 269,35 zł 2269.35
Cena netto: 1 845,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 220 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Teleinspiro
Kod produktu: 9643-63796
Pin It

Opis

System telekomunikacyjny E-shopsys

Dla sklepów internetowych mających coraz więcej klientów

Twój sklep internetowy rozwinął się i dotychczasowe rozwiązania w komunikacji już nie wystarczą? A może chcesz go rozwinąć aby ułatwić klientom kontakt z Twoim sklepem internetowym, a sobie pracę? W takim razie potrzebny Ci będzie odpowiedni system telekomunikacyjny, który umożliwi konsultantom i handlowcom profesjonalny i bezinwazyjny kontakt z przyszłymi klientami. 

W przypadku tak dużej konkurencji na rynku internetowym swobodny i bezproblemowy kontakt klienta ze sklepem (nie tylko mobilny, poprzez stronę) stanowi kluczową kwestię – każde, nawet najmniejsze udogodnienie wpływa na to, że klient wybierze właśnie Twój sklep! 

 

Oferta na system telekomunikacyjny dla sklepów internetowych:

Wybierając licencję podstawową w cenie 1845 zł netto otrzymujesz:

1. System telekomunikacyjny z licencją dla 5 użytkowników i licencją dla 3 konsultantów. Licencja konsultanta nie zawiera w sobie konta SIP (maksymalna ilość to 5 telefonów u klienta).

2. Roczne wsparcie (SLA Basic). Upgrade robiony wyłącznie jeżeli nie ma innego rozwiązania zaistniałego błędu.

3. Call Pickup - przechwytywanie połączeń przez pozostałych pracowników.

4. IVR - interaktywne menu, pozwala wybierać kolejkę połączenia z pomocą klawiatury telefonu.

5. Hunt Group - system dzwoni równocześnie do zdefiniowanej wcześniej grupy osób.

6. Voice Mail - poczta głosowa.

7. Call Rating - rozliczanie połączeń.

8. Intercom - pozwala nadać wiadomość w trybie głośnomówiącym.

9. API i CTI - pozwalają na integrację z CRM albo interfejsami webowymi.

10. Message Recorder - nagrywanie wiadomości.

11. Call Center - moduł umożliwia stworzenie w pełni funkcjonalnego Call Center zarządzanego dynamicznie w dedykowanym panelu on-line.

12. Call Recorder - nagrywanie rozmów.

13. Music On Hold - muzyka na czekanie.

 

Pakiety rozszerzone:

1. Licencja dla dodatkowego użytkownika – 150 zł. Rozbudowa do maksymalnie 20 użytkowników.

2. Licencja Virtual Fax (1 kanał) – 350 zł.

3. Licencja na dodatkowego aktywnego konsultanta Call Center – 200 zł. Maksymalna liczba agentów 5.

4. Licencja SPY – 1400 zł

 

Co jeszcze się przyda?

- telefony VoIP lub aplikacje telefoniczne ze słuchawkami do komputera

- serwer

- operator telefoniczny 

 

ZOBACZ >>> CIEKAWE FUNKCJE TECHNOLOGII VOIP

 

Właściwie dobrany system pozwoli wdrożyć wiele nowych funkcji i usprawnić obsługę sklepu internetowego - z odpowiednim systemem i sprzętem telekomunikacyjnym możesz skupić się na działalności. Potrzebujesz konsultacji albo więcej informacji? Zadzwoń lub napisz do nas! 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl