Opis
System telekomunikacyjny E-shopsys
Dla sklepów internetowych mających coraz więcej klientów
Twój sklep internetowy rozwinął się i dotychczasowe rozwiązania w komunikacji już nie wystarczą? A może chcesz go rozwinąć aby ułatwić klientom kontakt z Twoim sklepem internetowym, a sobie pracę? W takim razie potrzebny Ci będzie odpowiedni system telekomunikacyjny, który umożliwi konsultantom i handlowcom profesjonalny i bezinwazyjny kontakt z przyszłymi klientami.
W przypadku tak dużej konkurencji na rynku internetowym swobodny i bezproblemowy kontakt klienta ze sklepem (nie tylko mobilny, poprzez stronę) stanowi kluczową kwestię – każde, nawet najmniejsze udogodnienie wpływa na to, że klient wybierze właśnie Twój sklep!
Oferta na system telekomunikacyjny dla sklepów internetowych:
Wybierając licencję podstawową w cenie 1845 zł netto otrzymujesz:
1. System telekomunikacyjny z licencją dla 5 użytkowników i licencją dla 3 konsultantów. Licencja konsultanta nie zawiera w sobie konta SIP (maksymalna ilość to 5 telefonów u klienta).
2. Roczne wsparcie (SLA Basic). Upgrade robiony wyłącznie jeżeli nie ma innego rozwiązania zaistniałego błędu.
3. Call Pickup - przechwytywanie połączeń przez pozostałych pracowników.
4. IVR - interaktywne menu, pozwala wybierać kolejkę połączenia z pomocą klawiatury telefonu.
5. Hunt Group - system dzwoni równocześnie do zdefiniowanej wcześniej grupy osób.
6. Voice Mail - poczta głosowa.
7. Call Rating - rozliczanie połączeń.
8. Intercom - pozwala nadać wiadomość w trybie głośnomówiącym.
9. API i CTI - pozwalają na integrację z CRM albo interfejsami webowymi.
10. Message Recorder - nagrywanie wiadomości.
11. Call Center - moduł umożliwia stworzenie w pełni funkcjonalnego Call Center zarządzanego dynamicznie w dedykowanym panelu on-line.
12. Call Recorder - nagrywanie rozmów.
13. Music On Hold - muzyka na czekanie.
Pakiety rozszerzone:
1. Licencja dla dodatkowego użytkownika – 150 zł. Rozbudowa do maksymalnie 20 użytkowników.
2. Licencja Virtual Fax (1 kanał) – 350 zł.
3. Licencja na dodatkowego aktywnego konsultanta Call Center – 200 zł. Maksymalna liczba agentów 5.
4. Licencja SPY – 1400 zł
Co jeszcze się przyda?
- telefony VoIP lub aplikacje telefoniczne ze słuchawkami do komputera
- serwer
- operator telefoniczny
ZOBACZ >>> CIEKAWE FUNKCJE TECHNOLOGII VOIP
Właściwie dobrany system pozwoli wdrożyć wiele nowych funkcji i usprawnić obsługę sklepu internetowego - z odpowiednim systemem i sprzętem telekomunikacyjnym możesz skupić się na działalności. Potrzebujesz konsultacji albo więcej informacji? Zadzwoń lub napisz do nas!
Opinie o produkcie (0)