E-shopsys

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 2 269,35 zł 2269.35
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 1 845,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość - +
Zyskujesz 220 pkt [?]
Producent: Teleinspiro
Kod produktu: 9643-63796
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
sprawdź formy dostawy

Opis

System telekomunikacyjny E-shopsys

Dla sklepów internetowych mających coraz więcej klientów

Twój sklep internetowy rozwinął się i dotychczasowe rozwiązania w komunikacji już nie wystarczą? A może chcesz go rozwinąć aby ułatwić klientom kontakt z Twoim sklepem internetowym, a sobie pracę? W takim razie potrzebny Ci będzie odpowiedni system telekomunikacyjny, który umożliwi konsultantom i handlowcom profesjonalny i bezinwazyjny kontakt z przyszłymi klientami. 

W przypadku tak dużej konkurencji na rynku internetowym swobodny i bezproblemowy kontakt klienta ze sklepem (nie tylko mobilny, poprzez stronę) stanowi kluczową kwestię – każde, nawet najmniejsze udogodnienie wpływa na to, że klient wybierze właśnie Twój sklep! 

 

Oferta na system telekomunikacyjny dla sklepów internetowych:

Wybierając licencję podstawową w cenie 1845 zł netto otrzymujesz:

1. System telekomunikacyjny z licencją dla 5 użytkowników i licencją dla 3 konsultantów. Licencja konsultanta nie zawiera w sobie konta SIP (maksymalna ilość to 5 telefonów u klienta).

2. Roczne wsparcie (SLA Basic). Upgrade robiony wyłącznie jeżeli nie ma innego rozwiązania zaistniałego błędu.

3. Call Pickup - przechwytywanie połączeń przez pozostałych pracowników.

4. IVR - interaktywne menu, pozwala wybierać kolejkę połączenia z pomocą klawiatury telefonu.

5. Hunt Group - system dzwoni równocześnie do zdefiniowanej wcześniej grupy osób.

6. Voice Mail - poczta głosowa.

7. Call Rating - rozliczanie połączeń.

8. Intercom - pozwala nadać wiadomość w trybie głośnomówiącym.

9. API i CTI - pozwalają na integrację z CRM albo interfejsami webowymi.

10. Message Recorder - nagrywanie wiadomości.

11. Call Center - moduł umożliwia stworzenie w pełni funkcjonalnego Call Center zarządzanego dynamicznie w dedykowanym panelu on-line.

12. Call Recorder - nagrywanie rozmów.

13. Music On Hold - muzyka na czekanie.

 

Pakiety rozszerzone:

1. Licencja dla dodatkowego użytkownika – 150 zł. Rozbudowa do maksymalnie 20 użytkowników.

2. Licencja Virtual Fax (1 kanał) – 350 zł.

3. Licencja na dodatkowego aktywnego konsultanta Call Center – 200 zł. Maksymalna liczba agentów 5.

4. Licencja SPY – 1400 zł

 

Co jeszcze się przyda?

- telefony VoIP lub aplikacje telefoniczne ze słuchawkami do komputera

- serwer

- operator telefoniczny 

 

ZOBACZ >>> CIEKAWE FUNKCJE TECHNOLOGII VOIP

 

Właściwie dobrany system pozwoli wdrożyć wiele nowych funkcji i usprawnić obsługę sklepu internetowego - z odpowiednim systemem i sprzętem telekomunikacyjnym możesz skupić się na działalności. Potrzebujesz konsultacji albo więcej informacji? Zadzwoń lub napisz do nas! 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium