Opis
FreePBX Call Recording Reports
Wiele branż musi rejestrować i archiwizować połączenia ze względu na zadowolenie klienta, ocenę i szkolenie pracowników, bezpieczeństwo i zgodność z prawem. Zarządzanie tymi nagraniami w Asterisk zazwyczaj wymaga dużo czasu sortowania i filtrowania raportów CDR w celu ręcznego wyodrębnienia nagrań z połączeń systemowych.
Masz dość przeszukiwania systemu rejestru, szczegółów połączeń dla nagrań połączeń? Brakuje miejsca w systemie z powodu wymaganej archiwizacji nagrań rozmów? Za pomocą modułu raportu nagrywania połączeń można przeglądać, sortować, słuchać, archiwizować i pobierać wszystkie nagrane połączenia w systemie.
Funkcje:
- Przeglądaj nagrania według roku, miesiąca i daty
- Automatyczne archiwizowanie połączeń nagranych przez Asterisk w FreePBX
- Pobierz archiwa jako plik .tgz, który można otworzyć za pomocą popularnych narzędzi, takich jak Winzip lub 7-Zip
- Bezpośrednio słuchaj i pobieraj wszystkie nagrania rozmów, które istnieją w twoim systemie
- Podczas tworzenia archiwów najstarsze archiwum jest usuwane, aby kontrolować pamięć dyskową
- Archiwa są tworzone pierwszego dnia każdego miesiąca
- Moduł automatycznie generuje przypomnienia e-mail w momencie tworzenia archiwum
- Sortuj nagrania według typu połączenia, źródła, miejsca docelowego, czasu lub czasu trwania
Opinie o produkcie (0)