Opis
FreePBX Customer Relationship Management (CRM) Link Module
Moduł Customer Relationship Management (CRM) został zaprojektowany, aby umożliwić połączenie centrali PBX ze wsparciem oprogramowania CRM w celu przekazywania historii połączeń i informacji o dzwoniącym do CRM oraz w połączeniu z Zulu pozwalają na kliknięcie, aby połączyć z CRM i wyskakujących okienek do twojego CRM w połączeniach przychodzących.
Historia rozmów
Wyślij całą historię połączeń z PBX do CRM. Po zakończeniu każdego połączenia w centrali PBX i zapisaniu wpisów CDR, kopia historii połączeń zostanie wysłana do CRM i będzie widoczna w module Historia połączeń
Jeśli połączenie pasuje do numeru telefonu kontaktu, potencjalnego klienta lub konta, historia połączeń zostanie wyświetlona w tych rekordach.
Jeśli połączenie jest nagrane w centrali PBX, link do odsłuchania nagrania połączenia zostanie również wyświetlony w historii połączeń.
Opcjonalnie wysyłaj wszystkie nagrania z połączenia do CRM w celu przechowywania i możliwości odtworzenia nagrania z CRM nawet po usunięciu nagrania z PBX.
Opcja umożliwiająca wysyłanie wiadomości głosowych do CRM w celu przechowywania i połączenie z Historią połączeń z możliwością odsłuchiwania poczty głosowej w historii połączeń.
Kupując wtyczkę Zulu UC , możesz kliknąć, aby połączyć się z dowolnym numerem telefonu z poziomu CRM
Dzięki zakupowi wtyczki Zulu UC połączenia przychodzące mogą wyszukiwać adresy URL w CRM na dowolny numer telefonu.
Jeśli zostanie znalezione dopasowanie dla kont, kontaktów lub potencjalnych klientów, zostaną one wyświetlone.
Możliwość tworzenia nowych kont, kontaktów lub kontaktów w dowolnym momencie na podstawie wyników wyskakujących okienek.
Opinie o produkcie (0)