Opis
FreePBX Queue Pro (VQ Plus)
Queue Pro („VQ Plus”) rozszerza opcje dostępne w standardowych kolejkach PBX. Dodatkowe funkcje obejmują opcję oddzwaniania w kolejce, reguły dynamicznych kar za kolejki, kolejki wirtualne, dodatkowe miejsca docelowe przełączania awaryjnego i miejsca docelowe po zawieszeniu.
Funkcje
Opcja oddzwonienia do kolejki
Opcja oddzwaniania w kolejce to „przełamanie” kolejki, która umożliwia dzwoniącym opcjonalne zawieszenie połączenia i utrzymanie kolejki w miejscu, oszczędzając czas i frustrację. System automatycznie oddzwoni do tej osoby i przekaże połączenie agentowi, gdy wstrzymana pozycja zostanie uznana za następną w kolejce.
Raporty oddzwaniania w kolejce pozwalają administratorowi zobaczyć oddzwonienia, które są w toku, powiodły się i nie powiodły.
Twórz dynamiczne reguły kar w kolejce
Można ustawić reguły dynamicznych kar w kolejce, aby zadzwonić do różnych agentów na podstawie tego, jak długo rozmówca czekał w kolejce. Na przykład kolejka może być ustawiona na wypróbowanie agentów z karą 0-3 przez pierwsze 30 sekund, a następnie wypróbowanie agentów z karą 2-5 przez następną minutę.
Twórz wirtualne kolejki
Kolejka wirtualna umożliwia zmianę ustawień kolejki, zanim połączenie zostanie przekierowane do kolejki. Zmniejsza to potrzebę logowania agentów do wielu kolejek. Na przykład, możesz dać dzwoniącym VIP dostęp do wirtualnej kolejki VIP, która przenosi ich na przód linii w prawdziwej kolejce.
Zdefiniuj dodatkowe miejsca docelowe pracy awaryjnej
Standardowy moduł kolejki umożliwia wysyłanie nieodebranych połączeń do jednego miejsca docelowego, niezależnie od tego, dlaczego połączenie nie zostało odebrane. VQ Plus daje możliwość ustawienia różnych miejsc docelowych dla różnych rodzajów nieodebranych połączeń. Można ustawić miejsca docelowe przełączania awaryjnego dla opcji FULL, JOINEMPTY, LEAVEEMPTY, JOINUNAVAIL i LEAVEUNAVAIL.
Zdefiniuj miejsca docelowe po zawieszeniu
VQ Plus dodaje możliwość przekierowania zarówno agenta, jak i osoby dzwoniącej do dowolnego miejsca docelowego po rozłączeniu połączenia w kolejce. Na przykład możesz wysłać osobę dzwoniącą na ankietę po zakończeniu rozmowy, gdy agent rozłączy połączenie.
Opinie o produkcie (0)