Panasonic KX-NS500

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 1 845,00 zł 1845.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 1 500,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość - +
Zyskujesz 180 pkt [?]
Producent: Panasonic
Kod produktu: FB93-34312
Dostępność: brak towaru

Opis

Centrala telefoniczna Panasonic KX-NS500

Lepsze funkcje dostępu. Lepsza jakość komunikacji.

Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.

Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288

Urządzenie KX-NS500 wyposażono w zaawansowane funkcje. Konfiguracja początkowa obejmuje sześć analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych. Urządzenia rozszerzające pozwalają zwiększyć liczbę kanałów do 190 i liczbę numerów wewnętrznych do 288. KX-NS500 to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP, takimi jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.

Umożliwia też podniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i system poczty głosowej.

System rozwijający się razem z Twoją firmą

Wbudowana automatyczna recepcjonistka

Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.

Rozszerzona poczta głosowa

System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej rejestrującego maksymalnie 24 kanały i 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. Wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń, po których klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.

Wykorzystanie istniejących zasobów

W dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych firmy Panasonic, dzięki czemu system można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów. (Wykaz zgodnych modeli znajduje się w arkuszu specyfikacji. Można go pobrać tutaj)

Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami

System KX-NS500 współpracuje ze wszystkimi najnowszymi telefonami bezprzewodowymi i biurkowymi oraz aplikacjami firmy Panasonic, a także z aplikacjami innych producentów.

W cenie wersji podstawowej systemu Klient otrzymuje:

  • 6 analogowych linii miejskich z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 2 porty wewnętrzne do obsługa cyfrowych telefonów systemowych Panasonic KX-DT3xx i KX-DT5xx
  • 16 portów wewnętrznych analogowych z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 2 kanały zapowiedzi głosowych DISA 64 wiadomości 20 min nagrań
  • 2 kanały uproszczonej poczty głosowej dla wszystkich użytkowników systemu
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików waw jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP oraz IMAP4
  • Wbudowany klient FTP, SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń ARS
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń UCD
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    - różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    - rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących
    - kolejkowanie połączeń
    - wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne

Opinie o produkcie (0)

Pliki

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium