Opis
NFON Cloudya to nowoczesna telefonia w chmurze dla Twojej Firmy!
NFON Cloudya to platforma do sprawnej komunikacji w chmurze, który przyczyni się do usprawnienia procesów w Twojej pracy. Oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 usług, w tym pocztę głosową, wideorozmowy, kolejki połączeń, udostępnianie ekranu lub CRM Connect. Z Cloudya Twoi pracownicy mogą pozostawać w kontakcie, bez względu na to, skąd i na jakim urządzeniu pracują.
Usługa Cloudya jest łatwa i szybka w konfiguracji i umożliwia płynną integrację z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną. Posiadając wyłącznie jeden numer i jedną skrzynkę odbiorczą na dowolnym urządzeniu, Twoi pracownicy nie przegapią żadnych ważnych połączeń oraz wiadomości.
Cloudya pozwala efektywnie pracować z dowolnego miejsca i na jakimkolwiek urządzeniu. Umożliwia sprawną współpracę między zespołami wewnątrz firmy oraz niezakłóconą komunikację z klientami i dostawcami zewnętrznymi.
Do uruchomienia systemu NFON jest potrzebne jedynie łącze internetowe. NFON jest niezależny od lokalizacji, obsłuży rozproszone biura, pracowników w domu i w podróży.
Urządzenia użytkownika systemu NFON to telefony VoIP, także w wersji bezprzewodowej DECT. NFON umożliwia zdalną konfigurację Twoich urządzeń, np. przekierowań i programowanych klawiszy.
System NFON oferuje pocztę głosową przesyłającą nagrania na email, możliwość organizowania telekonferencji oraz elektroniczny fax.
Źródło: nfon.com/pl
Warunki handlowe usługi NFON Cloudya
NFON to typowa oferta z chmury, bez konieczności początkowych inwestycji w sprzęt czy oprogramowanie. Rozwiązanie jest skalowalne, tak samo atrakcyjne dla małej firmy, jak i dla dużej korporacji.
NFON Cloudya oferuje niesłychanie proste warunki handlowe. Umowa bezterminowa
Abonament Cloudya: (wliczone wszystkie rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce)
Opłata jednorazowa: 169,00 zł netto (1 użytkownik)
Opłata miesięczna: 64,00 zł netto/miesiąc (1 użytkownik)
Funkcje systemu telefonicznego NFON:
- Ncontrol,
- Otwarte interfejsy,
- Zarządzanie połączeniami,
- Click-2-Dial,
- Integracja telefonii z komputerem (CTI),
- Wywołania grupowe,
- Przekierowania zależne od pory dnia,
- Automatic Call Distribution (ACD),
- Kolejki,
- Przekierowywanie połączeń,
- Monitorowanie Call Center,
- Nrecording-basic,
- Telekonferencje,
- Książka telefoniczna,
- Poczta głosowa,
- Faks/eFaks,
- Szybkie wybieranie,
- Asystent administracyjny,
- Nreception,
- Identyfikacja dzwoniącego,
- Szyfrowanie głosu,
- Numery międzynarodowe,
- Fixed Mobile Convergence (FMC),
- Łączenie oddziałów
-
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)