Opis
Model efektywnej sprzedaży w Call Center
Szkolenie jest kierowane do handlowców pracujących w telemarketingu, managerów i koordynatorów grup sprzedażowych (osób wykonujących połączenia wychodzące).
Szkolenie poprowadzi Łukasz Gugałka - trener Biznesu Coach ACC ICF, pedagog, doradca zawodowy, trener sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Biznesu ukierunkowany na budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych.
Cele szkolenia:
- Wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę na temat efektywności procesu sprzedaży
- Przećwiczenie narzędzi do efektywnej sprzedaży
- Poznanie zasad sprzedaży na emocjach
Treści szkolenia:
1. Część wstępna: przywitanie, kontakt, przedstawienie treści modułów
2. Piramida efektywnej sprzedaży przez telefon:
- Nastawienie i cel
- Wstęp do rozmowy: otwarcie rozmowy i kontaktowanie
- Budowanie zaufania
- Badanie potrzeb
- Kreowanie emocji i zarządzanie nimi
- Prezentacja możliwych rozwiązań
- Oferta
3. Negocjacje – jak to robić właściwie:
a) Prezentacja ceny
b) Zasady negocjacji
4. Psychologiczne typy klientów
Szkolenie prowadzone jest zróżnicowanymi metodami z przewagą technik warsztatowych.
Prezentowane treści i cele są poglądowe i mogą być każdorazowo modyfikowane względem potrzeb firmy.
Dodatkowo, możemy przeprowadzić model badania efektywności pracowników oraz zbadać luki w obszarze wiedzy i kompetencji, co może przyczynić się do zaprojektowania szkolenia w pełni dopasowanego do potrzeb i wymagań firmy.
Czas trwania szkolenia:
1-2 dni w zależności od potrzeb (1 dzień szkoleniowy = 8h)
Cena za jednego uczestnika:
*cena zależy od ilości osób biorących udział w szkoleniu
1 dzień - już od 300 zł za uczestnika (możliwość negocjacji przy większej ilości osób)
2 dni - już od 200 zł za uczestnika (możliwość negocjacji przy większej ilości osób)
Wynagrodzenie dla prowadzącego - 1000 zł za dzień szkoleniowy
Konsultacje po szkoleniowe - już od 100 zł/h
Opinie o produkcie (0)