Wycena umożliwienia obsługi pracy zdalnej na centrali

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 1,23 zł 1.23
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 1,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość - +
Zyskujesz 0 pkt [?]
Dostępność: brak towaru

Opis

Wycena możliwości obsługi pracy zdalnej na centrali

Obecnie większość używanych central pozwala użytkownikom na pracę zdalną. Jest to możliwe przy użyciu aplikacji typu softfon, dzięki której używany numer może być używany na urządzeniu mobilnym i komputerze. Połączenia przychodzące trafiają na przypisany numer wewnętrzny, wychodzące prezentują się numerem służbowym, tak jak podczas pracy w biurze. Pozostałe funkcje takie jak status dostępności, wbudowany komunikator, integracja z CRMem również są obsługiwane bez problemów.

Pomożemy we wdrożeniu pracy zdalnej na centralach telefonicznych poniższych producentów:

  • Gigaset
  • Grandstream
  • Panasonic
  • Sangoma
  • Slican
  • Yeastar
  • 3CX
  • Datera

Więcej informacji pod nr: 525 065 570 lub napisz handel@voip24sklep.pl

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium