Ilość portów LAN
Ilość portów WAN
Ilość portów ISDN PRI
Cena
- od do
BRAMY CYFROWE
netto:
5 042,71 złnetto:
($1,120.60)netto:
7 107,77 złnetto:
($1,579.50)netto:
3 199,94 złnetto:
($711.10)netto:
4 709,27 złnetto:
($1,046.50)netto:
7 650,00 złnetto:
($1,700.00)netto:
18 468,44 złnetto:
($4,104.10)netto:
22 978,80 złnetto:
($5,106.40)netto:
27 495,00 złnetto:
($6,110.00)netto:
9 436,07 złnetto:
($2,096.90)netto:
13 952,27 złnetto:
($3,100.50)netto:
53 410,50 złnetto:
($11,869.00)netto:
67 977,00 złnetto:
($15,106.00)netto:
82 543,50 złnetto:
($18,343.00)netto:
97 110,00 złnetto:
($21,580.00)netto:
2 452,14 złnetto:
($544.92)Co to Bramy cyfrowe?
Brama cyfrowa ISDN dzieli tradycyjną miedzianą linię telefoniczną na wiele kanałów cyfrowych. Kanały te działają jednocześnie na jednej linii miedzianej, dzięki czemu wiele telefonów może wykonywać i odbierać połączenia jednocześnie przy użyciu jednej linii fizycznej.
Czym różni się ISDN E1 od BRI?
Istnieją 2 główne typy ISDN: BRI lub PRI.
BRI - czasami znany jako ISDN2 lub 2S0, jest powszechnie spotykany w lokalizacjach mieszkaniowych lub małych firm w Europie. Każda linia BRI może prowadzić dwie jednoczesne rozmowy.
PRI - czasami znany jako ISDN30 w Europie, jest często używany w większych firmach. Pojedyncza linia PRI korzystająca ze standardu E1 powszechnego w Europie może obsługiwać do 30 jednoczesnych połączeń. W Ameryce Północnej stosuje się inny standard, znany jako T1, który pozwala na jednej linii obsługiwać do 23 jednoczesnych połączeń.
Po co mi brama cyfrowa? Jakie daje mi możliwości?
Przy jej pomocy będziemy w stanie stworzyć firmowe call-center. Zalet posiadania call-center w firmie jest wiele, m.in. przyspieszenie o wiele pracy handlowców i techników, możliwość badanie rynku, więcej okazji na sprzedaż prostych produktów przez internet lub telefon, te i wiele innych przy pomocy jednej bramki cyfrowej.