3CX Phone system PROFESSIONAL - 16SC - annual 3CX Phone system PROFESSIONAL - 16SC - annual
Producent: 3CX
Cena: 3 586,07 zł (731,85 €)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

2 915,50 zł

netto:

(595,00 €)
zobacz więcej
3CX Phone system PROFESSIONAL - 4SC - annual 3CX Phone system PROFESSIONAL - 4SC - annual
Producent: 3CX
Cena: 873,92 zł (178,35 €)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

710,50 zł

netto:

(145,00 €)
zobacz więcej
3CX Phone system PROFESSIONAL - 8SC - annual 3CX Phone system PROFESSIONAL - 8SC - annual
Producent: 3CX
Cena: 1 597,16 zł (325,95 €)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

1 298,50 zł

netto:

(265,00 €)
zobacz więcej
3CX Phone system STANDARD - 4SC - annual 3CX Phone system STANDARD - 4SC - annual
Producent: 3CX
Cena: 0,00 zł (0,00 €)
bez kosztów dostawy

netto:

0,00 zł

netto:

(0,00 €)
zobacz więcej

Technologia VoIP – niższe koszta i większe możliwości

Technologia VoIP, która pozwala na wykonywanie rozmów telefonicznych poprzez internet, jest obecna od lat. W wielu firmach i urzędach to standard, na którym oparte są całe infrastruktury komunikacyjne. Telefonia VoIP działa z pominięciem nadajników naziemnych, wykorzystując wyłącznie łącze internetowe. Dzięki temu technologia VoIP oznacza niższe koszta połączeń – bieżące utrzymanie takiej infrastruktury jest po prostu tańsze. Możliwości, jakie oferuje, są przy tym dużo bardziej rozbudowane. Chodzi o jakość połączeń, która w przypadku telefonii internetowej jest znacznie lepsza. W przeciwieństwie do telefonii analogowej telefonia internetowa oferuje dodatkowe opcje. Można z nich korzystać z poziomu panelu użytkownika. Jest ich tak wiele, że trudno wymienić wszystkie jednym tchem. Do najważniejszych należą menu głosowe, automatyczny podział połączeń oraz rozbudowane możliwości ich monitorowania. Wszystko to czyni technologię VoIP rozwiązaniem pozwalającym stworzyć nowoczesne i niezwykle funkcjonalne centrale telefoniczne.

Centrale telefoniczne – centrala analogowa czy VoIP

Skuteczne centrale telefoniczne zarówno w firmach, jak i w urzędach, są nieocenione. Centrale telefoniczne to serce komunikacji wewnętrznej, czyli komunikacji wewnątrz jednostki, ale też komunikacji zewnętrznej – komunikacji z klientami lub petentami (w przypadku placówek urzędowych). Są dwa rodzaje takich centrali: analogowe i VoIP. Te pierwsze to znana wszystkim telefonia analogowa, w przypadku której połączenia odbywają się za pomocą kabli, a której bazą jest sprzęt operatora telekomunikacji. Centrale analogowe oferują podstawowe funkcje, takie jak identyfikacja numeru czy poczta głosowa, a przynajmniej do takich funkcji ma dostęp użytkownik centrali analogowej. Centrale VoIP to rozwiązania znacznie bardziej zaawansowane. W ich przypadku wszystkie połączenia odbywają się za pomocą internetu. Oferuje to możliwość skomunikowania centrali z większością popularnych urządzeń (np. z każdym komputerem z komunikatorem). Dzięki możliwości przechowywania danych, jakie oferują centrale telefoniczne w technologii VoIP, możemy rejestrować rozmowy oraz na bieżąco generować raporty, co pozwala udoskonalać przyjęte modele komunikacji. W przypadku, gdy firma zmienia siedzibę, centrale VoIP można bez problemu przenieść. Oznacza to dużo większą mobilność.

Centrale telefoniczne VoIP? Specjaliści z voip24sklep.pl pomogą

Centrale telefoniczne VoIP nieprzypadkowo cieszą się coraz większą popularnością. Jeśli interesuje Cię to rozwiązanie, ale nie wiesz, czy lepszym wyborem będzie centrala wirtualna, czy miejscowa, nasi specjaliści pomogą Ci znaleźć rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Oferujemy nowoczesne urządzenia, które pomogą Ci stworzyć centralę w pełni wykorzystującą możliwości, jakie daje VoIP. Proponujemy godny zaufania sprzęt wyłącznie najlepszych producentów. Przy doborze odpowiedniego oprogramowania możesz na nas liczyć. Postaw na nowoczesne centrale telefoniczne VoIP i popraw wydajność oraz kulturę pracy w Twojej firmie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium