CENTRALE IP PROGRAMOWE
netto:
864,00 złnetto:
(180,00 €)netto:
2 856,00 złnetto:
(595,00 €)netto:
4 296,00 złnetto:
(895,00 €)netto:
696,00 złnetto:
(145,00 €)netto:
1 272,00 złnetto:
(265,00 €)netto:
840,00 złnetto:
(175,00 €)netto:
1 320,00 złnetto:
(275,00 €)Co to programowa centrala IP?
Programowa centrala IP jest uruchamiana na własnych serwerach. Wiele firm decyduje się teraz na korzystanie z serwerów w chmurze, co nie jest tym samym, co system telefoniczny w chmurze. Różnica między oprogramowaniem lokalnym systemu telefonicznego a systemem telefonicznym w chmurze polega na tym, że sam uruchamiasz oprogramowanie, nawet jeśli Twoje serwery znajdują się w chmurze. Dobrze znanym przykładem oprogramowania IP PBX jest 3CX.
Jakie zalety daje posiadanie programowej centrali IP?
Prostota użytkowania. Oprogramowanie jest łatwe w zarządzaniu dzięki wszechstronnemu pulpitowi nawigacyjnemu opartemu na sieci Web. Oznacza to, że wykwalifikowani i niewykwalifikowani ludzie mogą łatwo zarządzać systemem w zależności od swoich potrzeb. Oszczędza to Twoim zespołom IT czas i energię, które zużyłyby na ręczne wykonanie tych czynności.
Szybka i łatwa instalacja. Programowa centrala IP działa jak każde inne oprogramowanie. Dzięki temu możesz zainstalować i skonfigurować ją szybciej w porównaniu do sytuacji, w której użyto fizycznego sprzętu. Technik z podstawową wiedzą z zakresu IT i sieci może pomóc w jej instalacji i konfiguracji. Programowa centrala IP pozwala Twojej firmie zaoszczędzić czas i pieniądze na koniec dnia.
Zredukuj okablowanie w biurze. System telefoniczny na programowej centrali IP nie wymaga dużej ilości okablowania w siedzibie Twojej firmy. Dzieje się tak, ponieważ używane telefony są podłączone bezpośrednio do portu sieci komputerowej.