Producenci
Jak dobrać słuchawki?

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji znajdujący się poniżej.

Formularz reklamacji

 

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Na liście przewozowym prosimy o dodanie nr RMA otrzymanego w mailu zwrotnym (zostanie on wysłany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne).

 

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

VOIP24SKLEP.PL SP. Z O.O.

ul. Karola Libelta 8

85-080 Bydgoszcz

 

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, sami odbierzemy (w miarę możliwości i dostępności wolnych pracowników w terenie) reklamowany produkt od Ciebie pod warunkiem, że Twoja firma działa na terenie siedziby głównej naszej firmy.

 

4. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 


VOIP24SKLEP.PL SP. Z O.O.

ul. Karola Libelta 8

85-080 Bydgoszcz

 

 * Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni dotyczy tylko Konsumentów (w rozumieniu KC) - nie dotyczy zakupu na potrzeby firmy.


W przypadku chęci zwrotu sprzętu zakupionego na firmę prosimy o przedstawienie sprawy mailowo na adres: bok@voip24sklep.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium