Kategorie
Producent
Cena
- od do
Dwuuszne słuchawki do komputerów
netto:
267,71 złnetto:
(55,77 €)netto:
260,45 złnetto:
(54,26 €)netto:
472,39 złnetto:
(98,41 €)netto:
445,50 złnetto:
198,37 złnetto:
765,00 złnetto:
915,29 złnetto:
378,05 złnetto:
391,00 złnetto:
393,56 złnetto:
(81,99 €)netto:
393,45 złnetto:
(81,97 €)netto:
351,22 złnetto:
(73,17 €)netto:
448,78 złnetto:
(93,50 €)Słuchawki do call center i do biura – czyli jakie
Słuchawki dla wielu osób są kluczowym narzędziem pracy. Jeśli nasza praca polega na częstych rozmowach, a na dodatek wykonujemy ją w biurze, w którym pracuje wiele osób, dobre słuchawki to podstawa. Z jednej strony chodzi o komfort. Kiepskiej jakości, twarde słuchawki, które nie mają odpowiednio dużych możliwości regulacji, przy wielogodzinnej pracy mogą stać się prawdziwym utrapieniem. Jeszcze większym problemem może być beznadziejna jakość dźwięku, szumy, a przede wszystkim brak odpowiedniego wytłumienia dźwięków otoczenia. Słuchawki do pracy, w szczególności zaś słuchawki do call center, powinny być pozbawione takich mankamentów. Ich występowanie najczęściej prowadzi do tego, że praca nie jest efektywna, staje się frustrująca, a z czasem może nawet negatywnie odbić się na zdrowiu. Niezależnie, czy potrzebne Ci dobre słuchawki do call center, czy słuchawki do innych zastosowań profesjonalnych, w naszym sklepie znajdziesz coś dla siebie. Proponujemy wyłącznie sprawdzony sprzęt od zaufanych dostawców.
Co warto wziąć pod uwagę
Zanim przystąpi się do wyboru właściwych słuchawek do call center lub do biura, warto wziąć pod uwagę kilka aspektów. Jednym z najważniejszych jest jakość mikrofonu. Niezależnie od charakterystyki pracy mikrofon dołączony do słuchawek musi pozwalać na prowadzenie rozmów w wysokiej jakości. Nie powinien zatem m.in. zbierać niepożądanych dźwięków otoczenia. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Duże znaczenie mają warunki akustyczne panujące w biurze. Jeśli na niewielkiej przestrzeni pracuje duża liczba osób, a samo biuro jest stosunkowo głośne, słuchawki powinny maksymalnie niwelować dźwięki otoczenia, tak by osoba wykonujące połączenia mogła skupić się wyłącznie na prowadzonych rozmowach. Inny ważne aspekty to m.in. to, czy słuchawki mają być przewodowe, czy bezprzewodowe, a także ich ogólna ergonomia użytkowania. Nie możemy też zapominać o rodzajach złącz i wykorzystywanej technologii łączności. Do wyboru mamy m.in. modele typu GSM lub VoIP.
Słuchawki do call center w voip24sklep.pl
Słuchawki do call center to jedna z naszych specjalności. W ofercie znajdziesz doskonałe słuchawki bezprzewodowe call center, w tym profesjonalne słuchawki call center Bluetooth, które odpowiadają najnowszym wersjom tej technologii. Wybieraj spośród modeli znanych producentów, takich jak Axtel, Jabra, Pantronics czy Sennheiser. Szukasz słuchawek biznesowych bez kompromisów? Koniecznie sprawdź słuchawki Bluetooth Sennheiser MB Pro 2. To profesjonalny zestaw słuchawkowy oferuje niezrównaną jakość dźwięku. Jego mocną stroną jest doskonały mikrofon skutecznie poprawiający transmisję głosu oraz kompensujący szumy i tłumiący echo akustyczne (technologia Echo Cancellation). To wygodny i poręczny sprzęt o ponadprzeciętnym designie. Polecamy również inne modele niemieckiego producenta dostępne w naszej ofercie. Słuchawki do call center? W naszym sklepie na pewno je znajdziesz.