Opcje przeglądania

Cena

  • od do

Systemy telekomunikacyjne do 100 pracowników

System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 114 223,47 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

92 864,61 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 46 231,85 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

37 586,87 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 56 059,26 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

45 576,63 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 44 081,52 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

35 838,63 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 52 977,56 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

43 071,19 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 39 387,82 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

32 022,62 zł
szt.
zobacz więcej
Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 100 osób z konfiguracją Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Grandstream
Cena: 25 446,96 zł ($5,654.88)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

20 688,59 zł

netto:

($4,597.46)
szt.
zobacz więcej

Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 100 pracowników?

Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z wyższych półek powinny obsługiwać przynajmniej 30 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium