Systemy telekomunikacyjne do 100 pracowników
netto:
92 864,61 złnetto:
37 586,87 złnetto:
45 576,63 złnetto:
35 838,63 złnetto:
43 071,19 złnetto:
32 022,62 złnetto:
20 688,59 złnetto:
($4,597.46)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 100 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z wyższych półek powinny obsługiwać przynajmniej 30 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie.