Systemy telekomunikacyjne do 100 pracowników
netto:
82 914,83 złnetto:
33 559,71 złnetto:
40 693,42 złnetto:
31 998,78 złnetto:
38 456,41 złnetto:
28 591,63 złnetto:
18 471,95 złnetto:
($4,104.88)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 100 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z wyższych półek powinny obsługiwać przynajmniej 30 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie.