Systemy telekomunikacyjne do 100 pracowników

netto:
92 864,61 zł
netto:
37 586,87 zł
netto:
45 576,63 zł
netto:
35 838,63 zł
netto:
43 071,19 zł
netto:
32 022,62 zł
netto:
22 757,45 złnetto:
($5,057.21)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 100 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z wyższych półek powinny obsługiwać przynajmniej 30 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie.