Opcje przeglądania

Cena

  • od do

Systemy telekomunikacyjne do 100 pracowników

System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 101 985,24 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

82 914,83 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 41 278,44 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

33 559,71 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 50 052,91 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

40 693,42 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 39 358,50 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

31 998,78 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 47 301,39 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

38 456,41 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 100 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 35 167,70 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

28 591,63 zł
szt.
zobacz więcej
Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 100 osób z konfiguracją Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 100 osób z konfiguracją
Producent: Grandstream
Cena: 22 720,50 zł ($5,049.00)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

18 471,95 zł

netto:

($4,104.88)
szt.
zobacz więcej

Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 100 pracowników?

Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z wyższych półek powinny obsługiwać przynajmniej 30 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium