Centrale telefoniczne VoIP z CRM

Twoi klienci oczekują szybkiej i doskonałej obsługi od handlowców/agentów call center. Czy zapewniasz im odpowiednie oprogramowanie i narzędzia, aby to osiągnąć? Czy mogą nawiązywać i odbierać połączenia za pośrednictwem oprogramowania CRM? Czy mogą generować dostosowane raporty, aby skoncentrować się na obszarach wymagających poprawy? Czy oprogramowanie call center umożliwia tworzenie różnych wallboard-ów do monitorowania wydajności połączeń? W voip24sklep.pl specjalizujemy się w dostosowywaniu centrali telefonicznej z CRMami, aby spełnić wszystkie aspekty prawidłowej komunikacji.

 

Bez względu na to, jakiego systemu CRM używasz, nasze niestandardowe rozwiązania mogą zapewnić bezproblemową integrację CRM między Twoją centralą telefoniczną PBX lub innymi systemami wewnętrznymi. Niezależnie od tego, czy korzystasz z renomowanego CRM, takiego jak Salesforce, Bitrix24 lub Zendesk, czy też korzystasz z własnego, możemy go zintegrować z naszymi centralami teleofnicznymi. Rozwijaj się wraz z rozwojem firmy bez konieczności ponownego konfigurowania istniejących procesów pracy. 

INTEGRACJE CENTRAL TELEFONICZNYCH z CRM

Od sprzedaży po obsługę klienta i rozliczenia po wsparcie techniczne, Twoje codzienne operacje mogą przebiegać wydajniej, jeśli zdecydujesz się na niestandardową integrację CRM.
- Inicjuj połączenia z dowolnego systemu
- Połączenia przychodzące są powiązane z rekordem klienta
- Rekordy klientów wyskakują na ekranie
- Połączenia są rejestrowane w innych systemach
- Raporty i śledzenie wydajności połączeń i biletów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium