Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników
netto:
183 503,81 złnetto:
72 389,98 złnetto:
87 943,43 złnetto:
68 399,69 złnetto:
83 168,49 złnetto:
60 979,20 złnetto:
44 663,41 złnetto:
($9,925.20)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.