Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników

netto:
183 503,81 zł
netto:
72 389,98 zł
netto:
87 943,43 zł
netto:
68 399,69 zł
netto:
83 168,49 zł
netto:
60 979,20 zł
netto:
49 129,76 złnetto:
($10,917.72)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.