Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników

netto:
163 842,69 zł
netto:
64 633,91 zł
netto:
78 520,92 zł
netto:
61 071,15 zł
netto:
74 257,58 zł
netto:
54 445,71 zł
netto:
39 878,05 złnetto:
($8,861.79)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.