Opcje przeglądania

Cena

  • od do

Systemy telekomunikacyjne do 200 pracowników

System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 225 709,69 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

183 503,81 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Fanvil dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 89 039,68 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

72 389,98 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 108 170,42 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

87 943,43 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Snom dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 84 131,62 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

68 399,69 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink bezprzewodowy dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 102 297,24 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

83 168,49 zł
szt.
zobacz więcej
System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją System telefoniczny VoIP Yeastar-Yealink dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Yeastar
Cena: 75 004,41 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

60 979,20 zł
zobacz więcej
Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją Zestaw telefonii VoIP Grandstream dla 200 osób z konfiguracją
Producent: Grandstream
Cena: 54 936,00 zł ($12,208.00)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

netto:

44 663,41 zł

netto:

($9,925.20)
szt.
zobacz więcej

Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?

Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych, ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium