
netto:
45 195,12 złnetto:
($8,861.79)Na jakie centrala IP PBX zwracać uwagę w dużych systemach telekomunikacyjnych do 200 pracowników?
Dla dużych przedsiębiorstw i call-center potrzeba już najbardziej zaawansowanych central IP PBX, aby systemy telekomunikacyjne spełniały wszelkie wymagania. Centrale z najwyższego segmentu powinny obsługiwać przynajmniej 60 jednoczesnych połączeń, zapewniały najwyższą jakość rozmów, nie tylko telefonicznych ale również wideo. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu i wideo. Również powinny posiadać wiele funkcji pozwalających na dokładne zarządzanie komunikacją i przepływem informacji w firmie. Te centrale pozwalają również na największą rozbudowę systemu telekomunikacyjnego, do nawet kilku tysięcy użytkowników.
Jakie telefony dla poszczególnych pracowników?
Telefon to również bardzo ważna rzecz w systemie telekomunikacji. W voip24sklep posiadamy szeroką game modeli do wyboru, w zależności od potrzeb klienta. Dla dyrektorów polecamy zaawansowane telefony z ekranym dotykowym, opartym na systemie android. Proste i wygodne w obsłudze, prezentują się poważnie i profesjonalnie, tak jak ich użytkownicy. Dla sekretarek i recepcjonistów polecamy wybranie telefonu z dużą ilością przycisków do przekazywania połączeń, aby prowadzenie rozmów w firmie przebiegało płynnie i szybko, aby nasi klienci czuli, że są ważni i szybko obsługiwani. Dla pracowników posiadamy telefony przewodowe oraz bezprzewodowe DECT i WiFi, również będące w stanie spełnić indywidualne potrzeby naszych podwładnych.