Centrale FreePBX Sangoma
netto:
5 827,50 złnetto:
($1,295.00)netto:
3 127,50 złnetto:
($695.00)netto:
8 977,50 złnetto:
($1,995.00)netto:
3 802,50 złnetto:
($845.00)Centrale VoIP – duży wybór produktów
W ofercie voip24sklep.pl można znaleźć produkty, które są najczęściej wykorzystywane w montażu systemów telekomunikacyjnych – jednym z nich jest centrala VoIP Slican IPL-256. To wielofunkcyjna i wydajna platforma, która jest w stanie obsłużyć nawet do 100 użytkowników. Opcje, na które warto zwrócić uwagę, to możliwość wybrania połączenia stacjonarnego, ISDN czy właśnie VoIP. Całość uzupełnia współpraca z takimi aplikacjami, jak Slican CTI: MessengerCTI i WebCTI oraz funkcja zintegrowanego nagrywania przeprowadzanych rozmów.
Co to sprzętowa centrala IP?
Sprzętowa centrala IP, często nazywana też IP PBX, to dedykowane urządzenie z preinstalowanym oprogramowaniem systemu telefonicznego, które gwarantuje kompatybilność sprzętu i oprogramowania, a także profesjonalną wydajność. Łączy się z siecią IP za pomocą standardowego kabla Ethernet zamiast tradycyjnego okablowania telefonicznego, co usprawnia infrastrukturę. Pomyśl o IP PBX jako o serwerze dla swoich telefonów. Często ma porty umożliwiające podłączenie starszego sprzętu, takiego jak telefony analogowe, faksy lub głośniki przywoławcze do systemu telefonicznego VoIP.
Jakie zalety daje posiadanie sprzętowej centrali IP?
Kontrola. W przypadku kupna sprzętowej centrali IP jesteś właścicielem i eksploatujesz sprzęt samodzielnie, dzięki czemu możesz zoptymalizować system telefoniczny do potrzeb swojej firmy. Nie jesteś uzależniony od innej firmy, która może zmienić swoją ofertę usług lub harmonogramy cenowe.
Oszczędności długoterminowe. Kupno centrali IP zwykle wiążą się z wyższymi kosztami początkowymi, ponieważ musisz kupić sprzęt. Jednak na dłuższą metę, ponieważ nie płacisz za miesięczną subskrypcję, prawdopodobnie zaoszczędzisz pieniądze.
Wydajność systemu. W przypadku systemów telefonicznych w chmurze, czyli central hostowanych, płacisz za użytkownika niezależnie od tego, jak często używa swojego telefonu. Jednak nie wszyscy użytkownicy będą jednocześnie rozmawiać przez telefon. W rzeczywistości firma często wymaga tylko około jednej trzeciej linii telefonicznych, co użytkownicy. Na przykład firma zatrudniająca 30 pracowników może potrzebować tylko 10 linii, chociaż liczba potrzebnych linii różni się w zależności od firmy. W wielu codziennych scenariuszach opłaca się mieć system telefoniczny obsługujący 10 linii, z którego może korzystać każdy. Innymi słowy, nie płacisz abonamentu za 20 dodatkowych linii i możesz zaoszczędzić sporo pieniędzy.
Wciąż nie wiesz, jakiej centrali potrzebujesz?
Polecamy zapoznanie się z naszym poradnikiem, w którym opisujemy różnice poszczególnych centrali oraz ich wady i zalety, odpowiadamy tam też na najczęstsze pytania. Poradnik znajdziesz tutaj.