Opcje przeglądania

Kategorie

Producent

Cena

  • od do

3CX+ CRM

Twoi klienci oczekują szybkiej i doskonałej obsługi od handlowców/agentów call center. Czy zapewniasz im odpowiednie oprogramowanie i narzędzia, aby to osiągnąć? Czy mogą nawiązywać i odbierać połączenia za pośrednictwem oprogramowania CRM? Czy mogą generować dostosowane raporty, aby skoncentrować się na obszarach wymagających poprawy? Czy oprogramowanie call center umożliwia tworzenie różnych wallboard-ów do monitorowania wydajności połączeń? W voip24sklep.pl specjalizujemy się w dostosowywaniu centrali telefonicznej z CRMami, aby spełnić wszystkie aspekty prawidłowej komunikacji.

 

INTEGRACJA 3CXa z CRM

3CX może zintegrować się z dowolnym CRM, który posiada REST API, aby dopasować adres e-mail lub numer do konta klienta w Twoim CRM, helpdesku lub systemie ticketowym.

Aby dopasować identyfikatory rozmówców do klientów, gdy 3CX odbierze połączenie przychodzące, wysyła zapytanie do systemu CRM w celu wyszukania nazwy klienta. Jeśli zostanie znaleziony, kontakt zostanie dodany w Kontaktach 3CX, nazwa dzwoniącego zostanie wyświetlona w kliencie sieciowym, a wpis kontaktu będzie zawierał łącze do otwarcia kontaktu CRM.

3CX obsługuje dużą liczbę CRM-ów. Są to m.in.: Bitrix24, Zoho, Salesforce, Zendesk i inne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium