Zalety telefonów hotelowych VoIP

0

telefony hotelowe VoIP

 

Telefony VoIP są coraz częściej normą w całej branży hotelarskiej.

Jakie są korzyści z telefonów hotelowych VoIP? 

Podstawową zaletą jest zarządzanie systemem. Telefony VoIP są centralnie sterowane poprzez sieć, co oznacza, że wykonywanie zadań takich jak kojarzenie telefonu w pokoju z klientem jest proste. Planowanie, monitorowanie i inne niezbędne działania stają się dużo, dużo łatwiejsze. Możesz nawet zautomatyzować zadania, takie jak rozliczanie połączeń, spersonalizować powitania dla klientów i wiele innych.

W zależności od systemu telefonicznego VoIP, możesz zintegrować telefony z systemem zarządzania nieruchomościami (PMS), co daje Ci całościowe rozwiązanie komunikacyjne: lepsze dla Twojej firmy, lepsze dla recepcji i lepsze dla klienta.

Może to być nawet lepsze dla personelu: możesz ustawić status pokoju poprzez telefon hotelowy VoIP, więc każdy będzie wiedział, które pokoje wymagają sprzątania, a które są gotowe do pracy. Możesz zintegrować zarządzanie obiektami, takimi jak kontrola dostępu i kamery monitoringu z systemem komunikacji.

Infrastruktura może być usprawniona, ponieważ tradycyjne telefony wymagają oddzielnego okablowania, podczas gdy telefony VoIP działają przez te same kable Ethernet i/lub system Wi-Fi, którego już używasz, aby zapewnić dostęp do Internetu dla swoich klientów.

W tym artykule podajemy kilka cech, których należy szukać podczas zakupów telefonów hotelowych VoIP. Będziemy używać całkiem nowej serii Grandstream GHP6xx Telefonów Hotelowych VoIP jako naszych przykładów.

Z tymi telefonami możesz stworzyć w pełni zintegrowany hotelowy system telefoniczny VoIP, rozwiązanie end-to-end, używając tylko urządzeń Grandstream. Z centralą Grandstream UCM63xx Series jako centrum sterowania i telefonami hotelowymi Grandstream jako punktami końcowymi (plus punkty dostępowe Wi-Fi Grandstream lub bramy VoIP, jeśli są potrzebne), eliminujesz potrzebę sklejania systemu. To indywidualne, bardzo przystępne cenowo rozwiązanie dla komunikacji w hotelarstwie.

 

Podstawowe cechy, których należy szukać w telefonach hotelowych VoIP:

Dedykowane przyciski.

Co dziwne, podstawową różnicą pomiędzy telefonem hotelowym a każdym innym rodzajem telefonu jest to, że telefon hotelowy posiada dedykowane przyciski do dzwonienia do konkretnych miejsc, takich jak recepcja, za pomocą jednego naciśnięcia. Przyciski te są zazwyczaj wyraźnie oznakowane. Na przykład Grandstream GHP621W ma po wyjęciu z pudełka wyraźne przyciski do wywoływania recepcji, obsługi pokoju, budzenia i innych.

 

 

Grandstream GHP621W

Grandstream GHP621W

 

 

Proste interfejsy.

Telefony hotelowe mają być używane przez wszystkich, więc muszą mieć ultra prosty interfejs. Dlatego wyraźnie oznakowane i dedykowane przyciski są ważne w tych telefonach.

Cena.

Ponieważ hotele mają dziesiątki, jeśli nie setki pokoi, z których każdy wymaga telefonu, cena staje się kluczowa. Oferujemy dziesiątki telefonów hotelowych klasy profesjonalnej, które spełniają ten warunek. Weźmy Grandstream GHP611, który zapewnia wyjątkowy dźwięk HD i ma wszystko, czego oczekujesz w podstawowym telefonie hotelowym VoIP, a nadal kosztuje mniej niż to, co wydałbyś na posiłek dla dwóch osób w restauracji.

 

Inne cechy dla telefonów hotelowych VoIP, o których warto pomyśleć:

Wi-Fi.

Wi-Fi upraszcza wdrożenie, ponieważ nie musisz prowadzić kabla Ethernet do telefonu. Łączy się on z siecią bezprzewodowo. Pozwala także na umiejscowienie telefonu bez obawy, że znajdzie się on w pobliżu kropli Ethernet, co pozwala na optymalne wykorzystanie mebli. Na przykład Grandstream GHP610W to smukły telefon VoIP ze zintegrowanym dwupasmowym Wi-Fi.

Port USB.

Port USB w telefonie hotelowym służy do ładowania urządzeń takich jak smartfony. Na przykład Grandstream GHP620 ma port USB-C, który odpowiada na zmieniające się dziś potrzeby podróżujących.

 

 

Grandstream GHP620

Grandstream GHP620

 

 

HD audio.

Przeciętny telefon VoIP ma potencjał, aby brzmieć znacznie lepiej niż tradycyjny telefon. Szukaj dźwięku HD, aby zapewnić swoim klientom doświadczenie premium. Wszystkie telefony hotelowe Grandstream GHP6xx, na przykład, obsługują do pełnego pasma audio.

 

Jak przejść na telefony hotelowe VoIP

Jest to duży temat, którego nie chcielibyśmy tutaj poruszyć. Wiele hoteli posiada już flotę analogowych telefonów hotelowych i na pewno w przyszłości będą je wymieniać na te VoIP-owe.

Czy musisz wymieniać wszystkie telefony za jednym zamachem? Nie. Możesz użyć bramek VoIP FXS, aby zintegrować telefony analogowe z systemem telefonicznym VoIP. Zasadniczo, urządzenia te są adapterami, które zamieniają sygnał analogowy na VoIP-owy. Na przykład, seria bram VoIP Grandstream GXW42xx zapewnia do 48 portów FXS na jednostkę, co oznacza, że możesz zintegrować dziesiątki telefonów za pomocą jednego urządzenia.

 

 W razie pytań prosimy o kontakt z naszym specjalistą Maciejem: @: maciej.krygier@voip24sklep.pl, t. +48 52 511 01 62

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium