3CX Phone system ENTERPRISE - 4SC - annual

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 1 062,72 zł 1062.72 (221,40 €)
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 864,00 zł (180,00 €)
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość - +
Zyskujesz 100 pkt [?]
Producent: 3CX
Kod produktu: 094F-733B0_20231201154946
Dostępność: brak towaru

Opis

Centrala telefoniczna IP 3CX Phone system ENTERPRISE EDITION 4 SC- Annual

3CX to solidny, w pełni wyposażony system komunikacji, który pozwala komunikować się ze współpracownikami i klientami - zawsze i wszędzie.

Oto zestawienie powodów, dla których 3CX jest rozwiązaniem dla Twojej firmy:

  • Telefonia: Klient webowy i aplikacje mobilne do pracy zdalnej
  • Wideo: Dołączone do systemu, żadne dodatki nie są potrzebne
  • Czat na żywo: Rozmawiaj z klientami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem swojej strony internetowej lub WhatsApp!
  • SMS: pozwól swoim klientom na natychmiastową interakcję z Tobą
  • Integracje: CRM’y i Microsoft 365
  • Niski koszt: oszczędzaj na rachunkach telefonicznych, dodatkach i sprzęcie
  • Elastyczność: zachowaj swoje numery, wybierz telefony i dostawcę
  • Bezpieczeństwo: 3CX zawiera zaawansowane funkcje bezpieczeństwa
  • Zainstaluj w dowolnym miejscu: hostowane lub lokalne, MiniPC, Hyper-V, VMware lub KVM!
  • Wspierany przez dostawcę, wspierany przez nas
  • 600 000+ klientów na całym świecie

 

Plus 

  • Własne logo na telefonach IP
  • Integracja z MS Teams
  • Ustawienia połączeń kolejki na podstawie umiejętności
  • Start / Stop nagrywania rozmów

Już dziś możesz wypróbować w pełni wyposażony system 3CX!

 

Nasz zespół chętnie udzieli Ci szybkiego demo i odpowie na wszelkie pytania!

 


 

Aplikacje i funkcje 3CX

3CX pozwala zabrać ze sobą konto abonenckie, gdziekolwiek jesteś. Dzięki aplikacjom na Androida, iOS, przeglądarkom internetowym i systemowi Windows masz gwarancję, że będziesz na bieżąco, zawsze i wszędzie. Co więcej, klienci mogą natychmiast skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny dzięki integracji 3CX Live Chat i WhatsApp.

Aplikacje 3CX na urządzenia z systemem Android i iOS

  • Dzwoń i odbieraj połączenia z dowolnego miejsca
  • Wideokonferencje
  • Wiadomości błyskawiczne i czat
  • Odpowiadaj na wiadomości WhatsApp
  • Połączenia konferencyjne
  • Darmowe rozmowy VoIP ze smartfona
  • Szyfrowane i bezpieczne

Przyjazny dla użytkownika klient przeglądarkowy / aplikacja komputerowa

  • Pracuj z dowolnego miejsca — wielofunkcyjna aplikacja internetowa z wbudowanymi funkcjami UC
  • Dzwoń z przeglądarki, steruj telefonem IP lub smartfonem
  • Odpowiadaj na zapytania klientów z czatu na żywo, WhatsApp i SMS-ów z jednego interfejsu
  • Wideokonferencje jednym kliknięciem
  • Natywna aplikacja komputerowa do połączeń
  • Uruchamiaj połączenia bezpośrednio z CRM
  • Bezproblemowa integracja z platformą Microsoft 365
  • Zobacz status swoich kolegów

 

 

3CX Live Chat: komunikacja z klientem na wyższym poziomie

  • Rozmawiaj z klientami na swojej stronie
  • Utwórz kolejki czatu
  • Odpowiedz od klienta internetowego lub aplikacji 3CX
  • Przenieś czaty do innych członków zespołu
  • Zmień czat w rozmowę lub film jednym kliknięciem
  • Dostępne raportowanie czatu
  • Funkcja monitorowania czatu dla menedżerów!

 

 

Integracja z WhatsApp

  • Zarządzaj wiadomościami WhatsApp bezpośrednio z jednej platformy
  • Wiadomości są rejestrowane, aby żadna odpowiedź nie naruszała zasad firmy
  • Pracownicy nie muszą podawać swoich osobistych numerów WhatsApp
  • Rozmowy na czacie są rejestrowane centralnie
  • Wiadomości WhatsApp mogą być wysyłane do kolejki agentów w celu współdzielenia obciążenia

Wysyłaj i odbieraj biznesowe wiadomości SMS/MMS

  • Wysyłaj SMS-y/MMS-y do swoich klientów
  • Kieruj SMS-y do wielu agentów, aby żadna wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi
  • Zachowaj prywatne numery telefonów komórkowych

 

 

Zintegrowane Wideokonferencje

  • Bezpłatnie dla maksymalnie 250 uczestników
  • Inicjuj jednym kliknięciem
  • Wdzwoń się do wideokonferencji
  • Stwórz jako konferencję lub webinarium
  • Pomoc za pomocą zdalnego sterowania umożliwiająca szybkie i łatwe rozwiązywanie problemów
  • Wstępnie przesyłaj pliki PDF przed spotkaniami
  • Zawiera tablicę
  • Udostępnij swój ekran
  • Narzędzie do ankiety
  • Nagraj swoje filmy
  • Zawiera czat

 

 

Call & Contact Center 3CX

Dzięki 3CX zyskujesz zaawansowane funkcje call center. Zwiększ obsługę klienta, sprzedaż, zwiększ produktywność i oferuj wsparcie dzięki technologii contact center 3CX.

  • Switchboard i Wallboard
  • Raportowanie Call Center – aktywność użytkowników, kolejka zespołu, SLA i wiele więcej!
  • Strategie kolejkowania i statystyki w czasie rzeczywistym – round robin, polowanie na trójki i nie tylko
  • Monitorowanie połączeń i czatu dostępne dla menedżerów
  • Integracja z Microsoft 365
  • Integracja CRM z popularnymi CRM – Salesforce, Freshdesk i nie tylko
  • 3CX CRM API do opracowania własnej integracji CRM
  • Nagrania rozmów
  • Gorące biurko
  • Twórz własne przepływy połączeń za pomocą 3CX CFD

Bezpieczeństwo i kopia zapasowa

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo VoIP, 3CX wyznacza standardy. Wbudowane funkcje bezpieczeństwa 3CX zostały opracowane wyłącznie w celu ochrony systemu PBX przed atakami.

  • Zwiększona bezpieczna konfiguracja serwera WWW
  • Automatyczne wykrywanie i czarna lista narzędzi ataku SIP
  • Globalna lista zablokowanych adresów IP jest automatycznie aktualizowana dla uczestniczących PBX
  • Ruch do aplikacji 3CX jest szyfrowany przez tunel 3CX
  • Ruch głosowy jest szyfrowany przez SRTP
  • Automatyczne generowanie i zarządzanie certyfikatami SSL
  • Ocena A+ Qualys labs i ocena A Immunilabs
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych
  • Szyfrowanie między przeglądarką a witryną zapewniane przez HTTPS
  • Ogranicz dostęp do konsoli zarządzania 3CX w oparciu o IP

Call Flow Designer

Korzystając z Call Flow Designer 3CX, możesz skutecznie, wydajnie i znacznie szybciej obsługiwać połączenia przychodzące. Oto tylko kilka przykładów, jak 3CX może poprawić obsługę klienta:

  • Kierowanie połączeń w oparciu o uwierzytelnianie klienta
  • Automatyczny dialer wychodzący
  • Harmonogram oddzwonień
  • Uwierzytelnianie kartą kredytową
  • Zamówienia telefoniczne
  • Ankiety
  • Automatyczna zamiana tekstu na mowę i zamianę mowy na tekst w 120 językach

Integracja z CRM

Integracja 3CX CRM może poprawić satysfakcję klientów, zwiększyć produktywność pracowników i zaoszczędzić czas. Obsługuje wszystkie główne systemy CRM, w tym Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot i nie tylko!

W ten sposób może Ci pomóc:

  • Dziennik połączeń
  • Tworzy nowy rekord klienta dla nowych numerów
  • Oszczędza czas agentów na szukaniu
  • Dziennik czatu podczas korzystania z 3CX Live Chat
  • Rejestrowanie połączeń w rekordach CRM - nawet podczas korzystania z aplikacji 3CX!

Hotelowy PBX

Moduł hotelowy 3CX umożliwia świadczenie wysokiej jakości usług bez kosztów. Moduł Hotelowy jest zoptymalizowany pod kątem komunikacji wewnętrznej i gościnnej dzięki takim funkcjom jak:

  • Zameldowanie/wymeldowanie Gości
  • Ustawia rozszerzenie zgodne z nazwiskiem gościa
  • Rozliczanie połączeń zewnętrznych
  • Planowanie budzenia
  • Blokowanie połączeń zewnętrznych w wolnych pokojach

 

WYPRÓBUJ SAM!

 

Porównanie central

3CX VS

 

tekst alternatywny

Kliknij tutaj, aby pobrać
kartę produktu 3CX Phone System [POL]

tekst alternatywny

Różnice pomiędzy wersją STANDARD a PROFESSIONAL a ENTERPIRSE [ENG]

 

Opinie o produkcie (0)

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium