Opis
Telefon systemowy VoIP Avaya 9611G refurbished
Wyposażony w duży kolorowy wyświetlacz LCD oraz przyjazny interfejs użytkownika OneXDeskphone. Doskonały model dla stanowisk menadżerskich i kierowniczych.Telefon posiada gigabitowy interfejs sieciowy oraz dodatkowy port LAN. Umożliwia to podłączenie komputera PC oraz zastosowanie technologii jednego przewodu ethernet do stanowiska pracy.
Gwarancja: 12 miesięcy
Instrukcja obsługi: dostępna w języku angielskim
Cechy i funkcje telefonu systemowego Avaya 9611G:
- Kolorowy graficzny podświetlany wyświetlacz LCD
- Menu telefonu dostępne w wielu językach, w tym w języku polskim
- 4 przyciski do obsługi menu wyświetlacza
- 4-kierunkowy przycisk nawigacyjny do obsługi menu
- 8 przycisków linii/funkcji z dwukolorowymi diodami LED, z możliwością programowania w trzech poziomach
- System głośnomówiący
- Przycisk AVAYA Menu
- Przycisk HISTORY - dostęp do list połączeń
- Przycisk CONTACTS - dostęp do książki telefonicznej
- Przycisk regulacji głośności dzwonka, słuchawki, głośnika
- Optyczny sygnalizator LED - dzwonek/wiadomość w poczcie głosowej
- Możliwość podłączenia zestawu nagłownego poprzez złącze RJ10
- Obsługa kodeka G.722 HD Voice - zapewnia połączenia najwyższej jakości
- Port LAN 10/100/1000 Mbit do połączenia z siecią
- Dodatkowy port LAN 10/100/1000 Mbit do podłączenia komputera PC
- Zasilanie poprzez PoE z przełącznika lub lokalnego zasilacza PoE
- Możliwość podłączenia przystawki rozszerzającej AVAYA BM12
Wymagania:
- AVAYA Communication Manager Aura 5.2.1 lub nowszy
- AVAYA IP Office od wersji R.7
Dane techniczne
Opinie o produkcie (0)