Opis
Centrala VoIP Grandstream UCM 6208
Elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku
Urządzenie, które w korzystnej cenie oferuje usługi połączeń audio i wideo, a także intuicyjny interfejs umożliwiający zarządzanie całym systemem z jednego miejsca. Centrala jest idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia.
Seria UCM6200 oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń. Ten model posiada 8 portów FXO.
Kupując centralę UCM dostajesz w pełni funkcjonalne urządzenie bez potrzeby dodatkowych opłat za licencje, każda opublikowana aktualizacja jest dostępna do instalacji. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Centrala oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację urządzeń Grandstream, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu telefonicznego zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Seria central VoIP UCM6200 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM6200 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony (seria GXV), wideodomofony (GDS3710), kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala umożliwia monitorowanie statusów użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (jedna książka telefoniczna skonfigurowana na centrali zamiast osobnych na każdym telefonie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Jeśli w firmie wykorzystywane są numery GSM, nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć centralę z bramką GSM (na przykład seria TG od Yeastara). W ten sposób można bez żadnych problemow używać numerów telefonów sieci komórkowej w systemie telefonicznym Grandstream.
Gwarancja: 12 miesięcy
Instrukcja obsługi: dostępna w języku angielskim
Cechy i funkcje:
- 100 jednoczesnych połączeń
- 8 porty FXO
- Mostki konferencyjne: 32 uczestników
- 2 porty FXS
- Rejestracja 50 SIP trunków
- Obsługuje do 800 rejestracji urządzeń jako numerów wewnętrznych
- Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zaislaniem PoE Plus
- Port USB, slot karty SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail
Pliki do pobrania:
Opinie o produkcie (0)
Pliki do pobrania: