Opis
Outsourcing CC - Call Center dla Twojej firmy
Twoja firma organizuje konferencję i chcesz poinformować o tym swoich klientów? Szukasz osób, które umówią Cię na spotkania biznesowe lub skutecznie przeprowadzą telefoniczną kampanie informacyjną? Wybór odpowiedniego wykonawcy nie jest łatwy, nieodpowiednio przeprowadzona rozmowa może szybko zniechęcić klienta.
Możesz zgłosić się do nas! Dlaczego warto?
1. Posiadamy odpowiedni sprzęt - nie ma nic gorszego niż szumy, echo czy inne zakłócenia słyszalne na linii podczas rozmowy z pracownikiem call center. Dobrej jakości słuchawki, telefon i odpowiednio skonfigurowana centrala to podstawa.
2. Zapewniamy dzwoniącym komfort pracy - osoba dzwoniąca do klienta nijak nie może się skupić na rozmowie, gdy wokół panuje hałas. Kilkanaście osób pracujących obok siebie na małym metrażu sprawia, że klient zamiast informacji słyszy biurowy zgiełk, z pewnością nie pozostawi to dobrego wrażenia.
3. Znajomość tematu - systemy Call Center dla naszych Klientów tworzymy od podstaw, włączając w to dobór i instalację sprzętu oraz jego konfigurację. Wiemy, jak Call Center funkcjonuje od podszewki oraz co jest niezbędne do jego właściwego funkcjonowania.
4. Wiemy jak rozmawiać - savoir-vivre rozmowy telefonicznej nie jest nam obcy. Osoba mająca się zająć Twoimi klientami ma doświadczenie, wiedzę i wie czego unikać w rozmowie telefonicznej.
Obsługa bazy kontaktów w celu:
- umawiania spotkań biznesowych
- kampanii informacyjnej (informowanie o wydarzeniu, usługach, produktach, aktualnej promocji etc.)
UWAGA: Nie oferujemy usługi pozyskiwania baz danych klientów, bazę należy zorganizować samodzielnie
Cena:
- ustalana indywidualnie, zależna od zlecenia
- orientacyjnie jest to 149 zł brutto za 30-40 rekordów
Opinie o produkcie (0)