Opis
VCC Studio - zintegrowana platforma do uruchamiania aplikacji i rozwiązań dla Call / Contact Center
System VCC Studio łączy w jednym miejscu wiele kanałów komunikacyjnych takich jak: telefonia, e-mail, sms, fax czy chat, podnosząc jakość, dostępność i szybkość obsługi klientów.
Współczesny rynek wymaga możliwości doboru kanału komunikacji do preferencji klienta, sytuacji, czy pory dnia. Wbudowane narzędzia kontroli jakości, centralnej bazy wiedzy i szkoleń okresowych pomagają i rozwijają kompetencje personelu. Szczegółowe raporty dają zarządowi obraz natężenia pracy oraz osiąganych wyników. VCC Studio optymalizując koszty obsługi klientów skutecznie buduje przewagę konkurencyjną firmy.
UWAGA - podana cena dotyczy wyceny systemu VCC Studio za symboliczną "złotówkę". Napisz (bok@voip24sklep.pl) albo zadzwoń (525110162) do Nas, aby uzyskać więcej informacji.
RAPORTY:
Dzięki łatwemu w obsłudze Modułowi Raportującemu VCC Studio, każdej wielkości organizacja zapanuje nad wydajnością, jakością i kosztami obsługi klientów. Raporty umożliwiają m.in.:
- kontrolę jakości obslugi i osiąganych wyników
- bieżącą kontrolę stanu kolejek w każdym kanale komunikacyjnym
- przedstawianie na żywo strategicznych wskaźnikow biznesowych w postaci graficznej - wallboard
- ustawianie alarmów i wartości krytycznych dla szybkiej reakcji na zmienność sytuacji
MODUŁY:
Architektura, moduły i funkcje systemu obejmują obszary działania każdego nowoczesnego Call/Contact Center:
Infrastruktura - system jako: appliance - system lokalny, chmura - usługa internetowa, VM - wirtualna maszyna
Kanały komunikacji - telefonia, e-mail, sms, fax, chat, IVR, poczta glosowa, formularze kontaktowe, wywotania z Intemetu (click2call), kioski interaktywne, aplikacje mobilne
Integracja - dwukierunkowe potqczenia z zewnętrznymi systemami dziedzinowymi poprzez: WebServices, API, bazy danych, import/export danych
Personel - kompetencje agentów, oceny okresowe, moduł szkoleniowy, baza wiedzy, harmonogramy pracy, eksport danych do rozliczeń
Klienci - projektowanie formularzy danych, skrypty rozmów, historia kontaktów, nagrania rozmów, integracja z CRM, kampanie
Zarządzanie - pełny monitoring i raportowanie, organizer managerski, dziennik zdarzeń, wewnętrzny komunikator, szacowanie zapotrzebowania na stanowiska, modelowanie i analiza planów awaryjnych
Procesy - routing i dystrybucja wywołań, tryby pracy systemu, słowniki informacji, szablony wiadomości, repozytorium plikow, flagi i statusy spraw, kalendarz zaplanowanych kontaktów
Jakość - badanie opinii klienta, ankiety, katalogowanie i wyszukiwanie spraw, automatyczna kontrola poprawnosci danych, rejestr zmian danych
Wydajność - wskazniki KPI własne i znormalizowane EN15838, motywacja przez rywalizację indywidualną i zespołów
Koszty - kontrola kosztów poprzez raportowanie skuteczności kampanii w powiązaniu z danymi sprzedażowymi z systemów zewnętrznych
ZDALNA PREZENTACJA:
Nie jesteś pewien czy VCC Studio spełni Twoje oczekiwania ? Umów się na zdalną prezentację, w celu przedstawienia możliwości VCC Studio.
KORZYŚCI Z WDROŻENIA SYSTEMU VCC STUDIO:
Dla Zarządu:
- pełna kontrola procesów i przepływu inforamcji w firmie
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych realacji z klientami
- wzrost zadowolenia klientów
Dla Managera:
- zwiększenie dostępności biura obsługi klienta
- przyspieszenie i automatyzacja rozwiązywania spraw
- historia kontaktów z klientami w jednym miejscu
Dla Inżyniera IT:
- pełna skalowalność i redundancja systemu
- integracja z istniejącymi systemami dziadzinowymi
- elastyczny model licencyjny - dopasowanie do zmian
POBIERZ PONIŻSZY KATALOG ALBO SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
Opinie o produkcie (0)