Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak dobrać słuchawki?

Producenci
Wyprzedaż
Planet GS-5220-48T4X
Planet GS-5220-48T4X
3 800,00 zł 2 800,00 zł 3 089,43 zł 2 276,42 zł
szt.
Polycom SoundStation IP5000 PoE
Polycom SoundStation IP5000 PoE
1 599,00 zł 1 414,50 zł 1 300,00 zł 1 150,00 zł
szt.
DLACZEGO W DOMOWYM BIURZE PRZYDA CI SIĘ NUMER BIZNESOWY? 0

DLACZEGO W DOMOWYM BIURZE PRZYDA CI SIĘ NUMER BIZNESOWY?


Podjąłeś decyzję o pracy w domu - czy to ze względu na to, aby spędzać więcej czasu z
rodziną, czy aby ograniczyć koszty prowadzenia działalności lub po prostu chcesz uciec od uciążliwych dojazdów. Na szczęście praca w domu wcale nie oznacza, że nie można oddzielić komunikacji biznesowej od komunikacji prywatnej.

 

fot. vklaps.pl


Chwila – przecież masz telefon komórkowy, więc pewnie się zastanawiasz, dlaczego potrzebny Ci jest oddzielny aparat telefoniczny/numer telefonu dla celów biznesowych. Pomyśl o potencjalnym trudnym kliencie i jego kłopotliwych cechach osobowości. Czy naprawdę chcesz dać tej osobie swój prywatny numer?

Albo wyobraź sobie, że dzwoni nowy interesant, ale dlatego, że numer jest bardzo podobny do tego używanego przez Twojego znajomego - odbierasz połączenie w sposób, w jaki nigdy byś się nie odważył, gdybyś tylko wiedział, że to potencjalny klient. Jeśli nadal uważasz, że nie ma potrzeby stosowania oddzielnego numer telefonu do pracy, oto pięć powodów, które mogą Cię przekonać do ponownego rozważenia tej kwestii.

1. Brzmisz i wyglądasz bardziej profesjonalnie

Jeśli chcesz, aby klienci i dostawcy traktowali Cię poważnie
(pomimo faktu, że odbierasz telefon trzymając na rękach małego bobasa) dedykowana linia stacjonarna może Ci w tym pomóc.
Mając numer stacjonarny nie rozdajesz już wszystkim swojego prywatnego numeru komórkowego - to sprawia wrażenie, że nie jesteś jedynym pracownikiem (nawet jeśli w rzeczywistości nim jesteś). Tylko pamiętaj, aby zdecydować się na usługi telefoniczne, które oferują zdolność do przekazywania tych połączeń na telefon komórkowy - dzięki czemu można łatwo pozostać w kontakcie niezależnie od tego, gdzie jesteś.

Jeśli Twoja firma ma stronę internetową
(jeśli jej nie ma, to koniecznie zastanów się nad jej założeniem, w dzisiejszych czasach to standard)to dodanie stacjonarnego numeru telefonu na stronie kontaktowej sprawia, że działalność wygląda o wiele bardziej profesjonalnie i wiarygodnie.

2. Możesz przekazywać połączenia na telefon komórkowy

Inteligentne przekierowanie pozwala Ci być w kontakcie po opuszczeniu
domowego biura, gdziekolwiek jesteś. Rozmówca nawet nie będzie wiedział, że odpowiadasz za pośrednictwem telefonu komórkowego. Mając ustawione przekierowanie nie przegapisz ważnych rozmów telefonicznych, ale nadal zachowasz swoją prywatność. Nie ważne czy jesteś na spotkaniu sprzedażowym, oglądasz nowy dom lub odbierasz dzieci ze szkoły - biznes wciąż się kręci. Co więcej na biznesowym aparacie możesz ustawić godziny pracy, dzięki czemu unikniesz połączenia o 2.00 w nocy.

Wykorzystujemy możliwości wirtualnej centrali telefonicznej tak, aby członkowie teamu byli w stanie używać swoich prywatnych telefonów do prowadzenia rozmów handlowych z klientami. Można sprawdzić, czy połączenie jest połączeniem służbowym czy prywatnym i odpowiednio rozpocząć rozmowę. Wystarczy aplikacja na iOS albo Android, aby osoba do której dzwonisz nie spostrzegła, że używasz telefonu komórkowego - numer, który pokazuje się na wyświetlaczu klienta jest naszym numerem stacjonarnym.

fot. vklaps.pl

3. Zyskujesz lepszą jakość połączeń

Jeśli biuro w domu wydaje się mieć kilka martwych stref lub 4G, za które zapłaciłeś tyle pieniędzy nie działa, przy słabej jakości połączeń z klientem ryzykujesz utratę prestiżu. Z numerem stacjonarnym i aparatem telefonicznym z dźwiękiem w jakości HD, możesz zaoferować swoim klientom i dostawcom lepszą jakość połączeń.

Firmy oferujące systemy wirtualne posiadają w ofercie aparaty telefoniczne w jakości HD, które są wstępnie skonfigurowane tak, że wystarczy je podłączyć i aparat jest gotowy do użytku. Ceny tych telefonów są bardzo rozsądne, a jeśli nie jesteś przekonany jak działają, skontaktuj się z nami :) Jeśli masz już swój własny telefon, którego chcesz użyć, większość dostawców umożliwi Ci korzystanie z niego, ale będziesz musiał zmienić część ustawień po swojej stronie.

4. Oferujesz swoim klientom korzyści w postaci bezpłatnej infolinii

Chcesz aby klienci z całego kraju dzwonili do Ciebie bez kosztów? Możesz dodać swojej firmie jeszcze większego profesjonalizmu za pomocą bezpłatnej infolinii. U większości dostawców usług telekomunikacyjnych można uzyskać numer infolinii za cenę około 50-100 zł miesięcznie, w zależności od numeru który chciałbyś uzyskać. Jeśli więc Twoja firma chce mieć przewagę konkurencyjną lub po prostu chcesz, aby osobowość Twojej firmy była łatwo zauważalna, szukaj dostawcy, który oferuje dużą możliwość wyboru numeru, który natychmiast identyfikuje firmę wśród klientów. Gdybyśmy posiadali tego typu identyfikację, wyglądałaby ona w następujący sposób: 800 voip24 (w tym przypadku numer wybierany na klawiaturze numerycznej prezentowałby się tak - 800 864724).

Niektórzy dostawcy, jak n
p. T-Mobile, oferują międzynarodowe numery telefonu, które zapewniają Twoim klientom na całym świecie połączenia po standardowych stawkach lokalnych. Klienci z pewnością docenią oszczędności, a Ty za odebraną rozmowę zapłacisz tylko kilkanaście groszy. W ofercie jest również infolinia międzynarodowa, zgodna z europejskim standardem numeracyjnym, dzięki której osoby z krajów, w których taką infolinię wykupisz, będą mogli dzwonić za darmo, wykorzystując jeden numer w kilku krajach!

5. To naprawdę nie kosztuje zbyt wiele

Profesjonalne usługi telefoniczne nie kosztują
tak wiele, jakby się mogło wydawać - a jeśli są to bajońskie sumy, pamiętaj, że możesz je wrzucić w koszty prowadzenia firmy. Usługi telefoniczne dla przedsiębiorstw domowych są bardzo przystępne, zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę, że masz dostęp do wielu funkcji niedostępnych przy telefonii komórkowej.

6. Masz możliwość przekierowywania rozmowy

Jeśli pracujesz z kimś, kto znajduje się w innym pokoju, mieście lub nawet kraju, to masz możliwość przełączenia klienta na telefon tej drugiej osoby, bez konieczności proszenia interesanta, aby ten zadzwonił na inny numer telefonu (posiadany przez wspomnianego współpracownika). Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie dla klienta, który nie musi rozłączać się i wybierać innego numeru, a także dla Ciebie – kierujesz rozmówcę bezpośrednio do specjalisty w danej dziedzinie.

Podsumowując - Twoja firma staje się stabilnym i godnym zaufania partnerem biznesowym, a Ty sam nie musisz podawać prywatnego numeru telefonu klientom.

 

      

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl