10 najczęstszych pytań dotyczących telefonicznej zapowiedzi głosowej

0

10 najczęstszych pytań dotyczących  telefonicznej zapowiedzi głosowej

 

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące zapowiedzi ustawianej na centrali.

 

1. Po co mi telefoniczna zapowiedź głosowa (IVR)?

Przede wszystkim pokażesz klientowi, że szanujesz jego czas i znacznie usprawnisz obsługę klienta w swojej firmie. Dzwoniący od razu wie, że wybrał właściwy numer oraz szybko zostanie przekierowany do odpowiedniego pracownika, co przyspieszy obsługę.

 

2. Czy to jest drogie?

Cena za realizację telefonicznej zapowiedzi uzależniona jest od długości tekstu do nagrania, języka zapowiedzi oraz lektora, który ma zająć się nagraniem. Realizacje w języku obcym będą miały wyższą cenę. Podobnie jest z tymi, do których nagrania zaangażujemy bardzo znanego aktora lub radiowca.  Można wykorzystać głos koleżanki lub kolegi z firmy, jeżeli się zgodzi :)

 

3. Czy mogę mieć ustawioną jednocześnie zapowiedź po polsku i w innym języku?

Tak, jest to możliwe, zależy to od wybranej centrali, w niektórych już po numerze dzwoniącego (+44…) można skierować na np. anglojęzyczną zapowiedź.

 

 

Zapowiedź głosowa

 

 

4. Co powinna zawierać profesjonalna zapowiedź telefoniczna?

Treść zapowiedzi telefonicznej  (IVR) to powitanie z informacją o nazwie firmy, lista opcji do wyboru, przekierowanie klienta do odpowiedniego działu lub osoby. Menu można rozbudować o inne poziomy np. odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub informację o godzinach funkcjonowania firmy, która klient usłyszy poza godzinami pracy biura.  

 

5. Czy można dodać do nagrania podkład muzyczny?

Tak, nie może jednak zagłuszać właściwego nagrania. Uwaga na prawa autorskie przy wyborze utworu.

 

6. Jak może być rozbudowana zapowiedź głosowa?

Oprócz powitania i informacji o godzinach pracy w zapowiedzi można umieścić kilkustopniowy IVR (starajmy się ograniczać do maksymalnie do 3-4 poziomów drzewka , aby nie zrazić dzwoniącego skomplikowanym, kilkupoziomowym klikaniem w cyfry. Ewentualnie na tym poziomie zapowiedzi głosowej można poprosić o indywidualny kod, który zweryfikuje dzwoniącego.  

 

 

 Zapowiedź głosowa

 

 

7. Czy muszę mieć centrala fizyczną?

Nie - zapowiedź można ustawić również na wirtualnej centrali telefonicznej, a nawet na wybranych telefonach.

 

8. Czy Pani Krystyna Czubówna lub inna znana osoba nagra zapowiedź dla mnie?

Niestety P. Krystyna nie czyta zapowiedzi telefonicznych, jest jednak wiele znanych osób które podejmą się realizacji nagrania np. Pan Tomasz Knapik.  Dzwoniący od razu skojarzy znany sobie głos i z pewnością zapamięta to jako pozytywne w odbiorze. Pamiętaj, że czas oczekiwania na gotowe nagranie może być dłuższy, niż w przypadku standardowej zapowiedzi.

 

9. Czy mogę mieć zapowiedź również na święta okolicznościowe?

Tak. Boże Narodzenie, Wielkanoc, firmowa integracja… każda przerwa może mieć oddzielną zapowiedź o przerwie w pracy, połączonej z życzeniami lub informacją o powrocie do pracy.

 

10. Czego potrzebuje, żeby wprowadzić telefoniczną zapowiedź głosową?

Do działania telefonicznej zapowiedzi głosowej potrzebna jest centrala telefoniczna, system lub telefon.  Do realizacji samego nagrania niezbędny jest tekst zapowiedzi, lektor, odpowiedni sprzęt... zostaw to nam!  Posiadamy odpowiednie rozwiązania sprzętowe oraz bazę profesjonalnych lektorów, pomożemy też w ułożeniu tekstu.

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium