ŚWIĘTA vs DOSTAWA

0

ŚWIĘTA vs DOSTAWA

 

WAŻNE:  w czasie przedświątecznym firmy kurierskie mają znacznie więcej zleceń oraz walczą z mogącymi utrudniać dotarcie warunkami atmosferycznymi. Aby oszczędzić sobie stresu zachęcamy do wcześniejszego zamawiania przesyłek.

 

Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie. W naszym sklepie czas ten to 48h od momentu złożenia zamówienia przez system naszego sklepu (chyba, że w opisie produktu widnieje inna informacja o dostępności).

 

 

Pamiętaj, że:

 

1. Kurier może, ale nie musi  telefonować do klienta przed doręczeniem danej paczki. Możemy dodać dopisek o kontakcie, jednak nie jest to gwarancją, że kurier zadzwoni. 

 

2. Ważne jest miejsce  doręczenia. Jeśli nie ma możliwości odebrania  paczki w domu,  można  zamówić przesyłkę do miejsca pracy. Lub odwrotnie. Z reguły kurierzy doręczają paczki w godzinach 10-15 w dni robocze.

 

3. W przypadku kłopotów z dostarczeniem przesyłki prosimy, aby kontaktować  się  z firmą kurierską. W razie czego będziemy interweniować, jednak jako sklep nie mamy wpływu na przebieg doręczenia, dlatego nasze możliwości pomocy są  ograniczone.

 

4. Godziny  odbioru paczek  z VOIP24SKLEP.PL to:

-  Dla zamówień za pobraniem lub opłaconych elektronicznie za pomocą systemu tpay.com, PayPal paczka wysyłana jest do 48 godziny od momentu otrzymania zamówienia. Natomiast dla zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto.

-  Dla produktów dostępnych na zamówienie oraz przy długim oczekiwaniu na płatność czas realizacji jest ustalany indywidualnie w porozumieniu z klientem.

- Przesyłki wysyłane są w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

 

5. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć 24-48h na przesyłkę kurierską. Termin ten może ulec zmianie niezależnie od nas.

 

 

6. Linki do monitorowania przesyłki:

DPD -> https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Dział Obsługi Klienta DPD:

+48 22 577 55 55 lub 801 400 373

 

DHL ->  https://sprawdz.dhl.com.pl/

Infolinia DHL:

Telefon:  42 6 345 345

 

Pocztex -> http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

 

Prosimy o wyrozumiałość w imieniu swoim oraz kurierów. Wszystkim życzymy udanych zakupów i przesyłek doręczonych na czas! :)

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium