Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji znajdujący się poniżej.

Formularz RMA

 

2. Potwierdzenie otrzymania zgłoszenia

Po złożeniu zgłoszenia za pomocą formularza reklamacji otrzymają Państwo zwrotnego maila z potwierdzeniem zgłoszenia i przypisanym mu numerem RMA. 

 

3. Potwierdzenie przez serwis

Prosimy oczekiwać na dalsze instrukcję drogą mailową. Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie.

 


 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

VOIP24SKLEP.PL SP. Z O.O

Wojska Polskiego 65A

85-825 Bydgoszcz

 

 * Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni dotyczy tylko Konsumentów (w rozumieniu KC) - nie dotyczy zakupu na potrzeby firmy.


W przypadku chęci zwrotu sprzętu zakupionego na firmę prosimy o przedstawienie sprawy mailowo na adres: bok@voip24sklep.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium